Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30333
Назва: Удосконалення методів розрахунку пропускної спроможності залізничних дільниць з урахуванням резервів для стабілізації графіків руху
Інші назви: Improvement of methods for determining the throughput capacity of railway lines, taking into account reserves for stabilizing traffic schedules
Автори: Малахова, Олена Анатоліївна
Попов, Микита Дмитрович
Ніжегольцев, В. А.
Malakhova, O.
Popov, M.
Nizheholtsev, V.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Малахова О. А. Удосконалення методів розрахунку пропускної спроможності залізничних дільниць з урахуванням резервів для стабілізації графіків руху / О. А. Малахова, М. Д. Попов, В. А. Ніжегольцев // Інтелектуальні транспортні технології: тези доповідей 6-ї міжнарод. наук.-техн. конф. (24-26 листопада 2025 р.). - Харків: УкрДУЗТ, 2025. - С. 75-77.
Короткий огляд (реферат): Методи розрахунку пропускної спроможності залізничних дільниць у деяких країнах зазнали зміни з плином часу. Вони змінилися разом із змінами в технології, з урахуванням необхідного часу для технічного обслуговування, а також із забезпеченням часу для досягнення більшої надійності експлуатації технічних засобів. Для розрахунку пропускної спроможності технічних засобів та різних структур поїздів використовуються два принципово різні методи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30333
Розташовується у зібраннях:Інтелектуальні транспортні технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Малахова.pdf522.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.