Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30465| Назва: | Застосування гібридних енергетичних установок на промислових маневрових локомотивах |
| Інші назви: | Prospects for the use of hybrid power units on industrial shunting locomotives |
| Автори: | Рябов, Є. С. Рой, С. В. Качан, А. В. Ганчо, О. О. Riabov, Ie. Roi, S. Kachan, A. Hancho, О. |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Український державний університет залізничного транспорту |
| Бібліографічний опис: | Застосування гібридних енергетичних установок на промислових маневрових локомотивах / Є. С. Рябов, С. В. Рой, А. В. Качан, О. О. Ганчо // Інтелектуальні транспортні технології: тези доповідей 6-ї міжнарод. наук.-техн. конф. (24-26 листопада 2025 р.). - Харків: УкрДУЗТ, 2025. - С. 258-260. |
| Короткий огляд (реферат): | У багатьох виробничих процесах промислових підприємств використовується залізничний транспорт, де у якості тягових одиниць використовують серійні маневрові тепловози. Аналіз даних щодо фактичних експлуатаційних параметрів показує, що серійні тепловози мають «надлишкові» параметри. Характерним є те, що найбільша потужність, з якою працює дизельний двигун, не перевищує 50% його номінальної потужності, яка для серійних тепловозів становить близько 900 кВт. Також є тривалими – 60% і вище від загального часу роботи – режими роботи на холостому ході дизеля, значна частина яких припадає на очікування поїзної роботи. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30465 |
| Розташовується у зібраннях: | Інтелектуальні транспортні технології |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Рябов.pdf | 464.27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.