Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30465
Назва: Застосування гібридних енергетичних установок на промислових маневрових локомотивах
Інші назви: Prospects for the use of hybrid power units on industrial shunting locomotives
Автори: Рябов, Є. С.
Рой, С. В.
Качан, А. В.
Ганчо, О. О.
Riabov, Ie.
Roi, S.
Kachan, A.
Hancho, О.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Застосування гібридних енергетичних установок на промислових маневрових локомотивах / Є. С. Рябов, С. В. Рой, А. В. Качан, О. О. Ганчо // Інтелектуальні транспортні технології: тези доповідей 6-ї міжнарод. наук.-техн. конф. (24-26 листопада 2025 р.). - Харків: УкрДУЗТ, 2025. - С. 258-260.
Короткий огляд (реферат): У багатьох виробничих процесах промислових підприємств використовується залізничний транспорт, де у якості тягових одиниць використовують серійні маневрові тепловози. Аналіз даних щодо фактичних експлуатаційних параметрів показує, що серійні тепловози мають «надлишкові» параметри. Характерним є те, що найбільша потужність, з якою працює дизельний двигун, не перевищує 50% його номінальної потужності, яка для серійних тепловозів становить близько 900 кВт. Також є тривалими – 60% і вище від загального часу роботи – режими роботи на холостому ході дизеля, значна частина яких припадає на очікування поїзної роботи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/30465
Розташовується у зібраннях:Інтелектуальні транспортні технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рябов.pdf464.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.