Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/3599
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗапара, Віктор Мефодійович-
dc.contributor.authorВітенко, Марія Іванівна-
dc.contributor.authorZapara, Victor Mefodievich-
dc.contributor.authorVitenko, Maria Ivanivna-
dc.date.accessioned2020-11-08T07:45:54Z-
dc.date.available2020-11-08T07:45:54Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЗапара В. М. Використання сучасних підходів співпраці при взаємодії станції примикання і під`їзних колій підприємств / В. М. Запара, М. І. Вітенко // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 146. - С. 13-17.uk_UA
dc.identifier.issn1994-7852 (print); 2413-3795 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/3599-
dc.description.abstractUA: Представлено практичний аспект нарощування обсягів перевезення вантажів на базі логістичних підходів за рахунок системної оптимізації, що дає можливість узгодити взаємодію учасників перевезення.uk_UA
dc.description.abstractEN: Presented practical aspect increasing the volume of freight transport logistics based approaches through system optimization, enabling participants to agree on the interaction of transportation. It is important to use modern approaches to working with clients who are able to significantly increase production. Given the limited resources and the difficult economic situation in the country there is the need for new approaches to interaction between railway and other members of the transportation process. The following statement of the problem of interaction between participants agreeing transportation (abutment station and sidings enterprises) based on system optimization. Implementation of specific tasks based logistics approach through system optimization is considered as an example of Lviv railway station Yamnytsya and cement plant JSC "Ivanofrankivsk Cement." Analysis of driveway plant shows that high load handling fronts, insufficient track development leads to a significant increase in the time spent in cars driveway. The solution is simultaneous technical reconstruction of the station and driveway. The proposed specific measures for mutually agreed solutions Posters transportation, including taking into account the fact that some of the projected driveway will be in the rail.-
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectобсяг перевезенняuk_UA
dc.subjectсистемна оптимізаціяuk_UA
dc.subjectузгоджене рішенняuk_UA
dc.subjectучасник перевезенняuk_UA
dc.subjectстанція примиканняuk_UA
dc.subjectпід`їзна коліяuk_UA
dc.subjectреконструкціяuk_UA
dc.subjectсуперфіційuk_UA
dc.subjectземельний сервітутuk_UA
dc.subjecttraffic volumeuk_UA
dc.subjectsystem optimizationuk_UA
dc.subjectcoordinated decisionuk_UA
dc.subjectparty transportationuk_UA
dc.subjectstation contiguityuk_UA
dc.subjectdrivewayuk_UA
dc.subjectreconstructionuk_UA
dc.subjectsuperficies-
dc.subjectland easement-
dc.titleВикористання сучасних підходів співпраці при взаємодії станції примикання і під`їзних колій підприємствuk_UA
dc.title.alternativeThe modern approach cooperation in the interaction connecting station and driveways enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 146

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zapara.pdf402.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.