Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/35
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПанченко, Сергій Володимирович-
dc.contributor.authorВоронін, Сергій Володимирович-
dc.contributor.authorРемарчук, Микола Парфенійович-
dc.contributor.authorАсадов. Башир Сабірович-
dc.contributor.authorPanchenko, Serhii-
dc.contributor.authorVoronin, Serhii-
dc.contributor.authorRemarchyk, Mykola-
dc.contributor.authorAsadov, Bashir-
dc.date.accessioned2018-07-03T07:54:33Z-
dc.date.available2018-07-03T07:54:33Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПанченко С. В. Обґрунтування вимог до мастильних матеріалів систем автоматичного змащування рейок / С. В. Панченко, С. В. Воронін, М. П. Ремарчук, Б. С. Асадов // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2018. - Вип. 175. - С. 6-11.uk_UA
dc.identifier.issn1994-7852 (рrint); 2413-3795 (оnline)-
dc.identifier.urihttps://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/35-
dc.description.abstractUA: У статті розглядається питання обґрунтування вимог до мастильних матеріалів для автоматичного змащування рейок і гребенів коліс рухомого складу. Запропоновано механізм двошарового мащення поверхонь контакту рейки та колеса при застосуванні автоматичного змащування, який відповідає максимуму фактичної площі контакту і мінімуму напруження в контакті, сили тертя і зносу рейок і гребенів коліс. Отримано залежності для визначення мінімально достатніх концентрацій твердих антифрикційних легуючих добавок і поверхнево-активних речовин у мастильному матеріалі. Такі залежності є базовими для обґрунтування складу та будови мастильного матеріалу при застосуванні автоматичного змащування рейок і гребенів коліс з точки зору реалізації в контакті двошарового мащення. Вони враховують номінальну площу тертя, мікрогеометрію контактуючих поверхонь, форму та розміри легуючих частинок, товщину полімолекулярного граничного шару поверхнево-активних речовин.uk_UA
dc.description.abstractEN: The article deals with the question of substantiation of requirements for lubricants for automatic lubrication of rails and crests of rolling stock wheels. The mechanism of two-layer placement of the surfaces of the contact between the rail and the wheel is proposed, with the application of automatic lubrication, which corresponds to the maximum of the actual contact area and the minimum stress in contact, the friction and wear of the rails and crests of the wheels. The obtained dependences for determining the minimum of sufficient concentrations of solid antifriction dopants and surfactants in the lubricant. Such dependencies are the basis for substantiating the composition and structure of the lubricant when applying automatic lubrication of rails and rims of wheels from the point of view of realization in the contact of two-layered lubrication. They take into account the nominal area of friction, the microheometry of contacting surfaces, the shape and size of alloying particles, the thickness of the polymolecular boundary layer of surfactants.-
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectрейкаuk_UA
dc.subjectколесоuk_UA
dc.subjectконтактuk_UA
dc.subjectзносuk_UA
dc.subjectтертяuk_UA
dc.subjectавтоматичне змащуванняuk_UA
dc.subjectлегуюча добавкаuk_UA
dc.subjectконцентраціяuk_UA
dc.subjectrailuk_UA
dc.subjectwheeluk_UA
dc.subjectcontactuk_UA
dc.subjectwearuk_UA
dc.subjectfrictionuk_UA
dc.subjectautomatic lubricationuk_UA
dc.subjectalloying additiveuk_UA
dc.subjectconcentrationuk_UA
dc.titleОбґрунтування вимог до мастильних матеріалів систем автоматичного змащування рейокuk_UA
dc.title.alternativeSubstantiation of requirements for lubricants of automatic lubrication systems of railsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 175

Files in This Item:
File SizeFormat 
Panchenko.pdf214.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.