Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/37
Title: Підвищення енергетичної ефективності в системах нетягового електропостачання
Other Titles: Increase of energy efficiency in systems without rigid electric supply
Authors: Супрун Олександр Данилович
Семененко, Олександр Іванович
Семененко, Юрій Олександрович
Suprun, Oleksandr Danylovych
Semenenko, Oleksandr Ivanovyvch
Semenenko, Yuriy Oleksandrovivch
Keywords: установка гарантованого живлення
тягова підстанція
нетягове електропостачання
суміщена електрична машина
розподільний пристрій
якість електроенергії
installation of guaranteed power supply
traction substation
and not traction power supply
combined electric machine
switchgear
power quality
Issue Date: 2018
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Супрун О. Д. Підвищення енергетичної ефективності в системах нетягового електропостачання // О. Д. Супрун, О. І. Семененко, Ю. О. Семененко // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2018. - Випуск 175. - С. 32-47.
Abstract: UA: У статті вирішується завдання підвищення енергетичної ефективності в системах нетягового електропостачання шляхом інтегрування дизель-інерційної установки гарантованого живлення в систему електропостачання тягових підстанцій. Розроблено схему дизель-інерційної УГЖ на базі суміщеної асинхронізованої електричної машини з різною кількістю витків статорних обмоток. Запропонована система електропостачання ВЛ СЦБ з використанням комбінованої установки дозволяє забезпечити підвищення якості електричної енергії, яка вимагається на шинах живлення ВЛ СЦБ при коливаннях і вимиканнях напруги на шинах РП 10 кВ підстанції. Запропоновано способи забезпечення якісного електропостачання електроприймачів, засновані на адаптивному керуванні системою при зміні напруги мережевого вводу до її зникнення. Дослідження перехідних процесів УГЖ здійснено в прикладному пакеті моделювання MATLAB & Simulink.
EN: The article solves the problem of increasing energy efficiency in a non-traction power supply system by integrating a diesel-inertia plant of guaranteed power and a wind power plant into the power supply system of traction substations. The rationale for the efficiency of the application of diesel-inertia units on the newest block-module traction substations has been fulfilled. A scheme of diesel-inertia UGW is developed on the basis of a combined asynchronized electric machine with a different number of turns of stator windings. The proposed system of power supply for VL STP using a combined installation allows, in contrast to existing ones, to ensure the quality of voltage is required on the power supply buses of the HV SC with fluctuations and voltage cutoffs on the RU 10 kV buses of the substation, as well as for various abnormal phenomena in the RU 10 kV circles.
URI: https://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/37
ISSN: 1994-7852 (print); 2413-3795 (online)
Appears in Collections:Випуск 175

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suprun.pdf471.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.