Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/3708
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНескуба, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorМкртичьян, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-11-09T16:09:33Z-
dc.date.available2020-11-09T16:09:33Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationНескуба Т. В. Маркетингове планування : конспект лекцій / Т. В. Нескуба, О. М. Мкртичьян. - Харків : УкрДУЗТ, 2020. - 66 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/3708-
dc.description.abstractВ умовах ринкової економіки діяльність економічних структур повинна бути обґрунтована перспективними планами, які побудовані на основі особливостей діяльності як самої організації, так і зовнішнього середовища. Вивчення та розуміння процесу маркетингового планування дасть змогу бакалаврам з маркетингу в майбутньому організовувати ефективну маркетингову діяльність підприємства та досягати поставлених цілей його розвитку.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспорту-
dc.titleМаркетингове плануванняuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Конспект лекцій.pdf920.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.