Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/3708
Назва: Маркетингове планування
Автори: Нескуба, Тетяна Володимирівна
Мкртичьян, Олена Миколаївна
Дата публікації: 2020
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Нескуба Т. В. Маркетингове планування : конспект лекцій / Т. В. Нескуба, О. М. Мкртичьян. - Харків : УкрДУЗТ, 2020. - 66 с.
Короткий огляд (реферат): В умовах ринкової економіки діяльність економічних структур повинна бути обґрунтована перспективними планами, які побудовані на основі особливостей діяльності як самої організації, так і зовнішнього середовища. Вивчення та розуміння процесу маркетингового планування дасть змогу бакалаврам з маркетингу в майбутньому організовувати ефективну маркетингову діяльність підприємства та досягати поставлених цілей його розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/3708
Розташовується у зібраннях:2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конспект лекцій.pdf920.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.