Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/3708
Title: Маркетингове планування
Authors: Нескуба, Тетяна Володимирівна
Мкртичьян, Олена Миколаївна
Issue Date: 2020
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Нескуба Т. В. Маркетингове планування : конспект лекцій / Т. В. Нескуба, О. М. Мкртичьян. - Харків : УкрДУЗТ, 2020. - 66 с.
Abstract: В умовах ринкової економіки діяльність економічних структур повинна бути обґрунтована перспективними планами, які побудовані на основі особливостей діяльності як самої організації, так і зовнішнього середовища. Вивчення та розуміння процесу маркетингового планування дасть змогу бакалаврам з маркетингу в майбутньому організовувати ефективну маркетингову діяльність підприємства та досягати поставлених цілей його розвитку.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/3708
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Конспект лекцій.pdf920.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.