Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/3710
Назва: Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Маркетинг транспортних послуг та промислового підприємства"
Автори: Зоріна, Олена Іванівна
Нескуба, Тетяна Володимирівна
Мкртичьян, Олена Миколаївна
Дата публікації: 2020
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Маркетинг транспортних послуг та промислового підприємства" / укладачі : О. І. Зоріна, Т. В. Нескуба, О. М. Мкртичьян ; кафедра маркетингу. - Харків : УкрДУЗТ, 2020. - 26 с.
Короткий огляд (реферат): Для формування запасу конкурентної міцності, забезпечення конкурентоспроможності товарів і послуг промислове підприємство вирішує практичні маркетингові завдання, пов’язані з комплексним дослідженням ринку й економічної кон’юнктури, оцінюванням науково-виробничих, ресурсних та експортних можливостей, а також товарної, цінової, комунікаційної і збутової політики. Методичні вказівки підготовлено відповідно до програми з нормативної дисципліни «Маркетинг транспортних послуг та промислового підприємства», яка входять до обов’язкового переліку курсів навчання студентів спеціальності 075 «Маркетинг».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/3710
Розташовується у зібраннях:2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методичні вказівки.pdf821.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.