Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/4379
Назва: Вибір оптимальної стратегії взаємодії вантажної станції та під’їзних колій
Інші назви: The selection of optimal technology in freight station and sidings interaction
Автори: Шаповал, Ганна Василівна
Резніченко, Оксана Юріївна
Shapoval, Ganna Vasilivna
Reznichenko, Oksana Yuriivna
Ключові слова: вантажна станція
під’їзна колія
стратегія взаємодії
теорія ігор
черговість обслуговування
freight station
sidings
interaction strategy
game theory
the order of priority service
Дата публікації: 2014
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Шаповал Г. В. Вибір оптимальної стратегії взаємодії вантажної станції та під’їзних колій / Г. В. Шаповал, О. Ю. Резніченко // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 146. - С. 71-75.
Короткий огляд (реферат): UA: Визначення черговості обслуговування під’їзних колій, що примикають до станції, в теперішній час здійснюється за різними критеріями, але проблема взаємодії вантажної станції та під’їзних колій потребує подальшого вирішення з урахуванням сучасних економічних обґрунтувань. Для забезпечення якісної взаємодії залізниці та вантажовласників необхідно враховувати інтереси станції та під’їзних колій. Тому для вибору оптимальної стратегії взаємодії вантажної станції та під’їзних колій доцільно застосовувати теорію гри.
EN: The selection of sidings service priority adjoined to railway station is carrying according to various criteria. However, the problem of a freight station and sidings interaction requires decisions based on economic justifications. To ensure the interoperability between railways and cargo owner, it is necessary to consider the interests both of stations and sidings. Interface technology must take into consideration the cost of carriages supplying to the sidings given the number of carriages, movement time, the cost of staying carriages in motion. To select the optimal strategy of freight station and sidings interaction it was proposed to apply the game theory. Participants in the game there are the freight station and sidings. The optimal strategy must ensure the maximum gain of the only one participant, with the minimum loss of another member.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/4379
ISSN: 1994-7852 (print); 2413-3795 (online)
Розташовується у зібраннях:Випуск 146

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shapoval.pdf390.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.