Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/4443
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАрхіпкіна, Світлана Юріївна-
dc.contributor.authorArkhipkina, Svetlana-
dc.date.accessioned2020-11-18T14:34:02Z-
dc.date.available2020-11-18T14:34:02Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationАрхіпкіна С. Ю. Деякі аспекти управління витратами на основі еталонного підходу у сфері залізничних перевезень / С. Ю. Архіпкіна // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 146. - С. 96-100.uk_UA
dc.identifier.issn1994-7852 (print); 2413-3795 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/4443-
dc.description.abstractUA: У статті розглянуто проблему вдосконалення методів управління експлуатаційними витратами. Вона є актуальною, потребує подальших теоретичних і прикладних досліджень та повинна вирішуватися в загальному контексті економічного управління залізничним транспортом. При одних і тих самих розмірах перевезень величина витрат залізниць може коливатися в досить широких межах залежно від того, яка робота затрачається для виконання цих перевезень. Таким чином, можна говорити про залежність витрат від розмірів перевезень тільки в тих випадках, коли розміри руху зростають у повній відповідності до збільшення перевезень, тобто коли всі фактори, крім вантажообігу, залишаються постійними.uk_UA
dc.description.abstractEN: The challenge of improving management practices operating costs is relevant, requires further theoretical and applied research and must be addressed in the overall context of economic governance rail. At the same amounts transportation costs railways value can vary within wide limits depending on the kind of work spent to perform such transportation. Thus, we can talk about dependence on the size of transport costs only in cases where the size of the movement grow in full accordance with the increase of traffic, ie, when all factors other than turnover, remain constant. This implies an important practical conclusion: the cost of transportation does not "need" to grow according to the percentage identified dependent costs with an increase in traffic. Skillful management of all factors that affect the operating costs and the cost should minimize the increase.-
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectуправління витратамиuk_UA
dc.subjectзалізничні перевезенняuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectсобівартість перевезеньuk_UA
dc.subjectсost managementuk_UA
dc.subjectrail transportationuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectcost of transportationuk_UA
dc.titleДеякі аспекти управління витратами на основі еталонного підходу у сфері залізничних перевезеньuk_UA
dc.title.alternativeSome aspects of cost management based on the reference approach in the field of railway transportuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 146

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Arkhipkina.pdf325.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.