Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/4532
Назва: Формування структури і комплексу задач інформаційно-керуючої системи для управління контрейлерними перевезеннями
Інші назви: Formation of the structure and complex of tasks of the information-control system for controlling the piggyback traffic
Автори: Колісник, Аліна Володимирівна
Kolesnik, A. V.
Ключові слова: комбіновані перевезення
АСК ВП УЗ-Є
інтелектуальні транспортні системи
combined transport
ASK VP UZ-E
intelligent transport systems
Дата публікації: 2017
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Колісник А. В. Формування структури і комплексу задач інформаційно-керуючої системи для управління контрейлерними перевезеннями / А. В. Колісник // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2017. - № 3. - С. 17-21.
Короткий огляд (реферат): UA: Розроблено структуру модулів інформаційно-керуючої системи щодо комбінованого поїзда, інтегрування якої до системи АСК ВП УЗ-Є дозволить розробляти добовий план перевезень з формуванням контактного графіка на транспортних системах великої розмірності. З метою створення автоматизованої системи планування контрейлерних перевезень було проаналізовано топологію існуючих залізничних підсистем, на яких функціонують контрейлерні поїзди, і визначено розмірності матриць суміжностей, що їм відповідають.
EN: Foreign scientific works in the field of application of information and communication technologies in combined transportations have been analyzed. The structure of the modules of the information-control system of the combined train has been integrated. The integration of this module into the system ASK VP UZ-E will allow to develop a daily plan of transportation with the formation of a contact schedule on large-scale transport systems. With the purpose of creating an automated system for planning piggyback traffic, the topology of existing railway subsystems was analyzed, where piggyback trains operate and the dimensions of adjacent matrices corresponding to them were determined. Taking into account regional production and consumption centers on the territory of Ukraine and intensive railwaycar communication between them, perspective routes of trailer trains have been analyzed, the topology of which is presented in the form of a graph with corresponding adjacent matrices. Proceeding from the above, for the determination of the optimal route and the constructio n of a contact graph for the movement of piggyback trains, the challenge poses a large dimension, in matrix form. Planning for such systems requires the development of an automated system for planning piggyback traffic.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/4532
ISSN: 1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online)
Розташовується у зібраннях:№ 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kolesnik.pdf167.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.