Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/4535
Title: Удосконалення характеристик маневрових тепловозів з урахуванням місця їх експлуатації
Other Titles: Perfection of characteristics of shunting diesel locomotives with adaptation to a place of their operation
Authors: Сиротенко, Юрій Валентинович
Sirotenko, U. V.
Keywords: сортувальна гірка
маневрова робота
навантаження
потужність
режим
розгін
тепловоз
характеристика
hump yard
shunting work
loading
capacity
mode
dispersal
diesel locomotive
the characteristic
Issue Date: 2016
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Сиротенко Ю. В. Удосконалення характеристик маневрових тепловозів з урахуванням місця їх експлуатації : дис. ... канд. техн. наук : спец. 05.22.07 – рухомий склад залізниць та тяга поїздів / Юрій Валентинович Сиротенко ; наук. керівник Тартаковський Е. Д. ; Укр. держ. ун-т залізн. трансп. - Харків, 2016. - 214 с. - Бібліогр. : с. 167-183.
Abstract: UA: Сиротенко Ю.В. Удосконалення характеристик маневрових тепловозів з урахуванням місця їх експлуатації. – На правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.07 – рухомий склад залізниць та тяга поїздів. - Український державний університет залізничного транспорту МОН України, Харків, 2016. Дисертаційна робота присвячена вирішенню актуального науково-прикладного завдання - удосконаленню характеристик маневрових тепловозів з адаптацією до місця їх експлуатації. Досліджений розвиток та сучасні підходи до формування характеристик маневрових тепловозів. Проведений аналіз і визначені характерні режими роботи маневрових тепловозів у різних місцях їх роботи. На основі геометричної інтерпретації та оптимізації параметрів за універсальною трьохпараметровою характеристикою дизеля тепловоза ЧМЕ3 розроблена математична модель, за якою визначений критерій та отримані математичні залежності з коригувальним множником. Модель запропоновано як основу з визначення потрібної потужності для різних місць експлуатації маневрового тепловоза. Запропонований метод виділення і розрахунку складових гіркових маневрових операцій, який дозволяє визначати їх основні характеристики, на основі якого проведений розрахунок з оцінкою ефективності використання маневрового тепловоза з бустерним unit-модулем у порівнянні з існуючим. Розглянуті пропозиції щодо застосування на маневровому тепловозі навантажувальної характеристики на часткових режимах та запропонована спеціальна приставка до регулятора частоти обертання колінчастого валу дизеля. EN: Sirotenko U.V. Perfection of characteristics of shunting diesel locomotives with adaptation to a place of their operation - As the manuscript. Dissertation on competition of a scientific degree of a Ph.D. on a specialty 05.22.07 – rolling stock of railways and draft of trains. - Ukrainian State University of Railway Transport MES Ukraine, Kharkiv, 2016. Dissertational work is devoted to the decision of an actual scientificallyapplied problem - to perfection of characteristics of shunting diesel locomotives with adaptation to a place of their operation. Development and modern approaches to formation of characteristics of shunting diesel locomotives is investigated. The analysis is lead and characteristic operating modes of shunting diesel locomotives in various places of their work are certain. On the basis of geometrical interpretation and optimization of parameters on universal three parameters the characteristic of a diesel engine of diesel locomotive CME3 develops mathematical model on which the criterion is certain and mathematical dependences with a correcting multiplier are received. The model is offered as a basis for definition of necessary capacity for various places of operation of a shunting diesel locomotive. The method of allocation and calculation of components hills shunting operations which allows determining their basic characteristics on the basis of which calculation with an estimation of efficiency of use of a shunting diesel locomotive with busters the unit-module in comparison with existing is lead is offered. Offers on application on a shunting diesel locomotive of the loading characteristic on partial modes are considered and the special prefix to a regulator of frequency of rotation of a cranked shaft of a diesel engine is offered.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/4535
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File SizeFormat 
dis_Sirotenko.pdf516.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.