Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/4567
Назва: Програма, плани практичних занять, завдання для самостійної та індивідуальної роботи, контрольних робіт і методичні вказівки до їх виконання з дисципліни "Маркетингове планування"
Автори: Зоріна, Олена Іванівна
Мкртичьян, Олена Миколаївна
Дата публікації: 2018
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Програма, плани практичних занять, завдання для самостійної та індивідуальної роботи, контрольних робіт і методичні вказівки до їх виконання з дисципліни "Маркетингове планування" / укладачі : О. І. Зоріна, О. М. Мкртичьян ; кафедра маркетингу. - Харків : УкрДУЗТ, 2018. - 22 с.
Короткий огляд (реферат): Курс занять формує у студентів систему теоретичних знань щодо планування маркетингу, сучасних концепцій його розвитку, методичних та організаційних засад використання, дає вміння планувати та контролювати діяльність сучасних підприємств, що забезпечує ефективне використання стратегій їх розвитку. Викладання дисципліни передбачає наявність знань базових концепцій маркетингу, стратегічного управління, менеджменту організацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/4567
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методичні вказівки.pdf584.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.