Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/4741
Назва: Применение системы подчиненного регулирования положения остряков на базе эксплуатируемого стрелочного перевода постоянного тока
Інші назви: Application of the subordinate position control of rails of exploited DC turnout
Автори: Буряковский, Сергей Геннадиевич
Маслий, Артем Сергеевич
Рафальский, А. А.
Смирнов, В. В.
Buryakovskiy, S. G.
Masliy, A. S.
Rafalskiy, А. А.
Smirnov, V. V.
Ключові слова: стрілковий перевод
система підлеглого керування
тиристорний перетворювач
turnout
subordinate control system
DC converter
Дата публікації: 2016
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Буряковский С. Г. Применение системы подчиненного регулирования положения остряков на базе эксплуатируемого стрелочного перевода постоянного тока / С. Г. Буряковский, А. С. Маслий, А. А. Рафальский, В. В. Смирнов // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2016. - № 2. - С. 47-51.
Короткий огляд (реферат): UA: В даній статті розглянуто застосування системи підлеглого керування (СПК) положення гостряків стрілкового переводу, а також визначається доцільність її застосування при модернізції стрілкових переводів з двигунами постійного струму.
EN: The article shows possibilities of modernization of DC turnout, with widely used on post USSR region. It describe the advantage of using a system with regulated switching process. Regulation is perfomed by suborditate control system of rail position of dc turnout. New part of turnout hardware is microprocessor based converters of variable speed drives, such us Simoreg DCM 6RA80 series (made by Siemens), what are simple and common on automation market. Research based on a comparison of results of mathematical modeling of direct start control system (they are using now) and speed variable perspective subordinate position control system. Such advantages as lower switching time, rail speed stabilization, soft start and stop, that provide lower environment costs are possible wits new control system. Materials of research may be useful to engineering and managing railway staff.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/4741
ISSN: 1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online)
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Buryakovskiy.pdf398.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.