Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/4897
Назва: Особливості використання рекуперативного гальмування на електричному рухомому складі електрифікованих залізниць постійного струму
Автори: Нерубацький, Володимир Павлович
Гордієнко, Денис Анатолійович
Веренко, Л. І.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Нерубацький В. П. Особливості використання рекуперативного гальмування на електричному рухомому складі електрифікованих залізниць постійного струму / В. П. Нерубацький, Д. А. Гордієнко, Л. І. Веренко // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті : тези стендових доповідей та виступів учасників 33-ї міжнародної науково-практичної конференції "Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті" (Харків, 30 жовтня, 2020 р.). - 2020. - № 3 (додаток). - С. 26-27.
Короткий огляд (реферат): Одним з недоліків підстанцій постійного струму є те, що вони не можуть повертати енергію рекуперації від електромережі постійного струму до електромережі змінного струму, якщо на підстанції немає рекуперативних інверторів. Концепція чистого електричного гальмування створює стратегію для максимального ефективного використання рекуперативного електричного гальмування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/4897
ISSN: 1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online)
Розташовується у зібраннях:Т. 25 № 3 (додаток)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нерубацький.pdf429.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.