Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/4958
Title: Удосконалення технології залізничних вантажних перевезень в умовах функціонування конкурентних операторських компаній
Other Titles: Improving the technology of railway freight transportation under conditions of competitive operator companies
Authors: Шандер, Олег Едуардович
Shander, O. E.
Keywords: залізничні вантажні перевезення
управління парком вантажних вагонів
операторські компанії
система підтримки прийняття рішень
railway freight transportation
freight cars fleet management
operator companies
system of making decision support
Issue Date: 2015
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Шандер О. Е. Удосконалення технології залізничних вантажних перевезень в умовах функціонування конкурентних операторських компаній : дис. ...канд техн. наук : 05.22.01 – транспортні системи / Олег Едуардович Шандер ; наук. керівник Бутько Т. В. ; Укр. держ ун-т залізн. трансп. - Харків, 2015. - 181 с. - Бібліогр. : с. 130-146.
Abstract: UA: Шандер О.Е. Удосконалення технології залізничних вантажних перевезень в умовах функціонування конкурентних операторських компаній. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.01 – транспортні системи. - Український державний університет залізничного транспорту МОН України, Харків, 2016. Дисертація присвячена питанням удосконалення технології залізничних вантажних перевезень в умовах функціонування конкурентних операторських компаній на основі формування автоматизованої технології управління парком вантажних вагонів різних форм власності. З цією метою в роботі запропоновано два варіанти оптимізаційних моделей, що формалізують технологічний процес управління парком вантажних вагонів операторських компаній та залізниці з цільовими функціями у вигляді сумарних експлуатаційних витрат і відповідною системою обмежень, які враховують технічні та технологічні умови процесу розподілу вагонів за маршрутами. Сформовані оптимізаційні моделі адекватно відтворюють умови процесу перевезення, забезпечують скорочення транспортних витрат за умови задоволення вимог клієнтів і передбачають формування автоматизованої технології управління і розподілу парку вантажних вагонів різних форм власності. Враховуючи теорію обчислювальної складності, для знаходження оптимального плану розподілу вагонів за маршрутами обрано евристичний метод, заснований на математичному апараті генетичних алгоритмів. Набули подальшого розвитку методи прогнозування обсягів вагонопотоків на залізничній мережі, а також удосконалено комплекс задач, що вирішуються на автоматизованих робочих місцях оперативного персоналу при управлінні парком вантажних вагонів. EN: Shander O.E. Improving the technology of railway freight transportation under conditions of competitive operator companies. - Manuscript. Thesis for the degree of Candidate of Technical Science on speciality 05.22.01 - transport systems. - Ukrainian State University of Railway Transport MES of Ukraine, Kharkiv, 2016. The thesis is devoted to the improving of railway freight transportation technology under conditions of competitive operators companies on the basis of forming the computer-aided technology of freight cars fleet management with different ownership. Two variants of optimization models that formalize the technological process of freight cars fleet management of operator companies and the railway with objective functions as total operational costs and corresponding system of limits that takes into account the technical and technological conditions of car distribution along the route are offered. Formed optimization models adequately recreate the terms of transportation process, provide the reduction of transportation costs to satisfy customers and provide forming the computer-aided technology of management and distribution of freight car fleet with different ownership. Taking into account the theory of calculable complication for the optimal plan of car distribution on routes, the heuristic method based on the mathematical apparatus of genetic algorithms is chosen. The methods of predicting the volumes of car traffic on the railway network have further development and complex of tasks to be solved on automated workstations of operative personnel are improved.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/4958
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dis_Shander.pdf745.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.