Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5134
Назва: Робоча програма, плани практичних занять, завдання для контрольних робіт та методичні вказівки до їх виконання з дисципліни "Маркетинг у туризмі"
Автори: Шаля, Ольга Геннадіївна
Дата публікації: 2011
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Робоча програма, плани практичних занять, завдання для контрольних робіт та методичні вказівки до їх виконання з дисципліни "Маркетинг у туризмі"/ укладач О. Г. Шаля ; кафедра "Маркетинг на транспорті". - Харків : УкрДАЗТ, 2011. - 37 с.
Короткий огляд (реферат): Робоча програма з дисципліни “Маркетинг у туризмі” містить рекомендації з надання студентам-маркетологам практичних знань про методи та технології маркетингових елементів діяльності компаній, що здійснюють свою діяльність в індустрії туризму, набуття вмінь оперування основними інструментами маркетингової діяльності в цій сфері бізнесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5134
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методичні вказівки.pdf303.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.