Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5138
Назва: Робоча програма, плани практичних занять, завдання для контрольних робіт та методичні вказівки до їх виконання з дисципліни "Маркетингова політика комунікацій"
Автори: Наумова, Олена Едуардівна
Дата публікації: 2011
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Робоча програма, плани практичних занять, завдання для контрольних робіт та методичні вказівки до їх виконання з дисципліни "Маркетингова політика комунікацій" / укладач О. Е. Наумова ; кафедра "Маркетинг на транспорті". - Харків : УкрДАЗТ, 2011. - 37 с.
Короткий огляд (реферат): Метою викладання навчальної дисципліни є засвоєння знань щодо системи, методів та алгоритмів маркетингових комунікацій, зарубіжного досвіду товаропросування. Рекомендовано для студентів спеціальності 6.030507 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5138
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методичні вказівки.pdf319.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.