Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5487
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПарфьонов, Юрій Сергійович-
dc.contributor.authorБєлікова, Наталія Віталіївна-
dc.contributor.authorParfenov, J. S.-
dc.contributor.authorBelikova, N. V.-
dc.date.accessioned2021-02-21T12:14:28Z-
dc.date.available2021-02-21T12:14:28Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПарфьонов Ю. С. Передумови та розрахунок довжин прольотів для компенсованої підвіски / Ю. С. Парфьонов, Н. В. Бєлікова // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2013. - Вип. 141. - С. 177-183.uk_UA
dc.identifier.issn1994-7852 (print); 2413-3795 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5487-
dc.description.abstractUA: Довжина прольоту у великій мірі визначає як будівельну вартість контактної мережі, так і надійність її роботи в умовах експлуатації. Чим більше довжина прольоту, тим дешевше контактна мережа, оскільки зменшується необхідне число опор і різних підтримуючих пристроїв. Деяке збільшення несучої здатності опор та їх висоти при зростанні довжини прольоту, пов'язане із збільшенням стріли провисання несучого троса та конструктивної висоти ланцюгової підвіски, викликає збільшення вартості контактної мережі, але воно менше економії, що досягається при зменшенні числа опор. Тому з економічної точки зору завжди вигідно мати великі прольоти.uk_UA
dc.description.abstractEN: Span length largely determines how the building cost of a contact network and the reliability of its operation in conditions. The longer the flight, the cheaper the network by reducing the required number of supports and different devices that support it. Some increase of bearing ability of the pillars and their height with the growth of the length of the span is connected with the increasing of the boom of the dip suspension cable and height of the catenary, causes the increase of the value of a contact network, but it is less the savings that are achieved in reducing the number of supports. Therefore, from an economic perspective it is always beneficial to have a large spans.-
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectконтактна мережаuk_UA
dc.subjectструмоприймачuk_UA
dc.subjectстріла провисання проводуuk_UA
dc.subjectcontact networkuk_UA
dc.subjecttrolleyuk_UA
dc.subjectwire saguk_UA
dc.titleПередумови та розрахунок довжин прольотів для компенсованої підвіскиuk_UA
dc.title.alternativePrerequisites and calculation lengths spans compensated for suspensionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 141

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Parfenov.pdf429.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.