Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5531
Title: Розвиток теорії електрокорозії обводнених конструкцій і розробка електрокорозійностійких матеріалів і способів захисту
Other Titles: Развитие теории электрокоррозии обводненных конструкций и разработка электрокоррозионностойких материалов и способов защиты
Development of theory of electro-corrosion of flooding constructions and development of materials with electro-corrosion resistance and methods of protection
Authors: Плугін, Дмитро Артурович
Плугин, Д. А.
Plugin, D. A.
Keywords: бетон
залізобетон
конструкції
залізничні
обводнення
струми витоку
заряд
контактна мережа
електрокорозія
теорія
захист
матеріали
железобетон
конструкции
железнодорожные
обводнение
токи утечки
заряд
контактная сеть
электрокоррозия
теория
защита
материалы
concrete
reinforced concrete
constructions
railway
flooding
leakage current
charge
contact network
electro-corrosion
theory
protection
materials
Issue Date: 2014
Publisher: Українська державна академія залізничного транспорту
Citation: Плугін Д. А. Розвиток теорії електрокорозії обводнених конструкцій і розробка електрокорозійностійких матеріалів і способів захисту : автореф. дис. ...д-ра техн. наук : 05.23.05 – будівельні матеріали та вироби / Дмитро Артурович Плугін ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Харків, 2014. - 47 с.
Abstract: UA: Дисертація присвячена створенню нових кількісних теоретичних уявлень про електрокорозію обводнених бетонних і залізобетонних конструкцій споруд, що експлуатуються на електрифікованих ділянках залізничної колії, і створенню високоефективних матеріалів і технологій захисту від електрокорозії. Теоретичною основою при цьому стали основні закономірності колоїдної хімії і фізико-хімічної механіки дисперсних систем і матеріалів. Виконаний критичний аналіз існуючих даних про електрокорозійний стан бетонних і залізобетонних конструкцій споруд на електрифікованих постійним струмом ділянках колій і теоретичних уявлень про механізм електрокорозії бетону і залізобетону. Розвинені нові теоретичні уявлення про електрокорозійне руйнування цементного каменю, про залежність електрокорозійної пошкоджуваності залізобетонних опор контактної мережі від гігантських за величиною надлишкових природних та антропогенних зарядів, про ємнісну провідність бетону. Розвинені нові уявлення про основні механізми електрокорозійного зносу і тріщиноутворення сталі в головці рейки, розроблені близькі до реальних принципово нові схеми протікання електрокорозійних струмів через бетонні і залізобетонні конструкції. Виконані лабораторно-експериментальні дослідження бетонних та залізобетонних зразків, що перебували в проточній воді під тривалою дією пульсуючої постійної напруги. Розроблені нормативні документи галузевого призначення. Розроблені, пройшли експлуатаційну перевірку і упроваджені високоефективні матеріали і технології для захисту обводнених бетонних, залізобетонних і кам'яних конструкцій від електрокорозії, забезпечення несучої здатності і високої довговічності.
EN: Dissertation is devoted to the creation of new quantitative theoretical notions of electro-corrosion of flooded concrete and reinforced-concrete constructions of structures, which are exploited on the electrified areas of railway and to creation of high-efficiency materials and technologies of protection from electro-corrosion. Theoretical basis for this were the basic laws of colloid chemistry and physical and chemical mechanics of disperse systems and materials. It is made a critical analysis of existing data of the electro-corrosion state of concrete and reinforced concrete construction on the areas of railway electrified by the direct cur-rent and theoretical notions of mechanism of electro-corrosion of concrete and reinforced concrete. There are developed new theoretical notions of electro-corrosion destruction of ce-ment stone, notions of dependence of electro-corrosion defectiveness of reinforced-concrete supports of contact network on huge excess natural charges, notions of capacity conductivity of concrete. There are developed new notions of basic mechanisms of electro-corrosive wear and cracking in a rail head, also are developed close to real fundamentally new scheme of flowing of electro-corrosive currents through concrete and reinforced-concrete construc-tions. A laboratory experimental researches of concrete standards which were in running water under the protracted action of pulsating direct voltage are done. A high-efficiency materials and technologies for protecting of flooding concrete, re-inforced-concrete and stone constructions from electro-corrosion are developed, passed operational test and implementation.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5531
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aref_ Plugin.pdf2.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.