Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5621
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБобрицький, Сергій Владиславович-
dc.contributor.authorГромова, Олена Вячеславівна-
dc.contributor.authorBobritskiy, S. V.-
dc.contributor.authorGromova, E. V.-
dc.date.accessioned2021-03-22T07:29:12Z-
dc.date.available2021-03-22T07:29:12Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБобрицький С. В. Особливості визначення розрахункового економічного ефекту при використанні удосконаленої технології ремонту тягових зубчатих передач рухомого складу / С. В. Бобрицький, О. В. Громова // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2013. - Вип. 139. - С. 129-133.uk_UA
dc.identifier.issn1994-7852 (print); 2413-3795 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5621-
dc.description.abstractUA: Обґрунтовано доцільність впровадження розроблених в УкрДАЗТ нового підходу та відповідних технологій з контролю технічного стану і ремонту ТЗП, які ґрунтуються на отриманні цифрових версій зубців шестерень і зубчатих коліс з подальшим підбором їх пар в залежності від ступеня зносу для отримання якнайкращих характеристик зачеплення, міцності та надійності. Наведено методику визначення розрахункового економічного ефекту з урахуванням ремонтно-експлуатаційного аспекту формування економічної ефективності за рахунок використання нових методів визначення зносів зубців шестерень та коліс і забезпечення міцності та надійності ТЗП при обґрунтованому формуванні пар «шестерня - колесо» для подальшої експлуатації. Подані результати розрахунку економічного ефекту від впровадження удосконаленої технології ремонту ТЗП електропоїздів серії ЕР-2.uk_UA
dc.description.abstractEN: In the article expedience of introduction is grounded developed in UKRGAZHT of new approach and proper technologies on control of the technical state and repair of TZP, which are based on the receipt of digital versions of points of cog-wheels and gear-wheels with the further selection of their pair depending on the degree of wear for the receipt of the best descriptions of hooking, durability and reliability. The method of determination of calculation economic effect is resulted taking into account a repair-operating aspect formings of economic efficiency due to using of new methods of determination of wears of points of cog-wheels and wheels and providing of durability and reliability of TZP for the grounded forming of pair of «shesternya- gear-wheel» for further exploitation. The results of calculation of economic effect are presented from introduction of the improved technology of repair of TZP of electric trains of series of ER-2.-
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectрухомий складuk_UA
dc.subjectелектропоїзд ЕР-2uk_UA
dc.subjectтягова зубчата передачаuk_UA
dc.subjectзубчаті колесаuk_UA
dc.subjectтехнологія ремонтуuk_UA
dc.subjectрозрахунковий економічний ефектuk_UA
dc.titleОсобливості визначення розрахункового економічного ефекту при використанні удосконаленої технології ремонту тягових зубчатих передач рухомого складуuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of determination of calculation economic effect at the use of the improved technology of repair of hauling gearings of mobile compositionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 139

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bobritskiy.pdf536.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.