Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5633
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПархоменко, Лариса Олексіївна-
dc.contributor.authorДюкарев, В. С.-
dc.contributor.authorParkhomenko, L. A.-
dc.contributor.authorDyukarev, V. S.-
dc.date.accessioned2021-03-22T10:34:23Z-
dc.date.available2021-03-22T10:34:23Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПархоменко Л. О. Розробка математичної моделі визначення раціональних варіантів ув’язки оберту составів приписки різних залізниць в загальний обіг / Л. О. Пархоменко, В. С. Дюкарев // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2013. - Вип. 139. - С. 175-181.uk_UA
dc.identifier.issn1994-7852 (print); 2413-3795 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5633-
dc.description.abstractUA: Робота присвячена розв’язанню актуальної задачі удосконалення технології кільцювання схем обігу пасажирських составів. Розроблено математичну модель визначення раціональних варіантів ув’язки оберту составів приписки різних залізниць в загальний обіг. Для розв’язання поставленої задачі запропоновано використати засіб реалізації процедур евристичного моделювання на базі генетичного алгоритму.uk_UA
dc.description.abstractEN: The work is dedicated to solving the actual problem of improvement of technology banding patterns of circulation of passenger trains. A mathematical model of the definition of rational choices turn trains linking various registry railways in general circulation. To solve this problem suggested to use means of heuristic modeling procedures based on genetic algorithm.-
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectплан формування пасажирських поїздівuk_UA
dc.subjectсхема обігу составаuk_UA
dc.subjectматематична модельuk_UA
dc.subjectгенетичний алгоритмuk_UA
dc.titleРозробка математичної моделі визначення раціональних варіантів ув’язки оберту составів приписки різних залізниць в загальний обігuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of a mathematical model for determining the rational option of linking momentum-proof of registry different railway in total turnoveruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 139

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Parkhomenko.pdf614.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.