Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5633
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПархоменко, Лариса Олексіївна-
dc.contributor.authorДюкарев, В. С.-
dc.contributor.authorParkhomenko, L. A.-
dc.contributor.authorDyukarev, V. S.-
dc.date.accessioned2021-03-22T10:34:23Z-
dc.date.available2021-03-22T10:34:23Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПархоменко Л. О. Розробка математичної моделі визначення раціональних варіантів ув’язки оберту составів приписки різних залізниць в загальний обіг / Л. О. Пархоменко, В. С. Дюкарев // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2013. - Вип. 139. - С. 175-181.uk_UA
dc.identifier.issn1994-7852 (print); 2413-3795 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5633-
dc.description.abstractUA: Робота присвячена розв’язанню актуальної задачі удосконалення технології кільцювання схем обігу пасажирських составів. Розроблено математичну модель визначення раціональних варіантів ув’язки оберту составів приписки різних залізниць в загальний обіг. Для розв’язання поставленої задачі запропоновано використати засіб реалізації процедур евристичного моделювання на базі генетичного алгоритму.uk_UA
dc.description.abstractEN: The work is dedicated to solving the actual problem of improvement of technology banding patterns of circulation of passenger trains. A mathematical model of the definition of rational choices turn trains linking various registry railways in general circulation. To solve this problem suggested to use means of heuristic modeling procedures based on genetic algorithm.-
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectплан формування пасажирських поїздівuk_UA
dc.subjectсхема обігу составаuk_UA
dc.subjectматематична модельuk_UA
dc.subjectгенетичний алгоритмuk_UA
dc.titleРозробка математичної моделі визначення раціональних варіантів ув’язки оберту составів приписки різних залізниць в загальний обігuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of a mathematical model for determining the rational option of linking momentum-proof of registry different railway in total turnoveruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 139

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Parkhomenko.pdf614.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.