Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5649
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМартинов, Ігор Ернстович-
dc.contributor.authorНечволода, Костянтин Сергійович-
dc.contributor.authorMartynov, І. Е.-
dc.contributor.authorNechvoloda, K. S.-
dc.date.accessioned2021-03-22T13:05:10Z-
dc.date.available2021-03-22T13:05:10Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМартинов І. Е. Аналіз чинників, що впливають на ефективність використання автоматичних гальм вантажних вагонів / І. Е. Мартинов, К. С. Нечволода // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2013. - Вип. 139. - С. 230-235.uk_UA
dc.identifier.issn1994-7852 (print); 2413-3795 (online)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5649-
dc.description.abstractUA: Проаналізовано процес утворення нерівномірного фрикційного зносу гальмівних колодок. Класифіковано причини збитків, зазнаних залізничним транспортом. Запропоновано пристрій паралельного відведення та рівномірного зносу гальмівних колодок для важільних передач візків вантажних вагонів.uk_UA
dc.description.abstractEN: Analyzed the process of education uneven friction brake pad wear. Classification of causes losses to be plotted railway infrastructure. Proposed device parallel assignment and uniform wear of brake pads for lever gearbox bogies for freight cars.-
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectавтоматичні гальмаuk_UA
dc.subjectгальмова колодкаuk_UA
dc.subjectклиноподібне спрацюванняuk_UA
dc.subjectпитомий опірuk_UA
dc.subjectресурсозберігаючі технологіїuk_UA
dc.titleАналіз чинників, що впливають на ефективність використання автоматичних гальм вантажних вагонівuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of factors affecting efficiency of automatic brake freight carsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 139

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Martynov.pdf382.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.