Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5687
Назва: Маркетингово-економічний аналіз
Автори: Зоріна, Олена Іванівна
Нескуба, Тетяна Володимирівна
Мкртичьян, Олена Миколаївна
Дата публікації: 2021
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Зоріна О. І. Маркетингово-економічний аналіз : конспект лекцій / О. І. Зоріна, Т. В. Нескуба, О. М. Мкртичьян. - Харків : УкрДУЗТ, 2021. - 67 с.
Короткий огляд (реферат): Маркетинговий аналіз забезпечує обґрунтованість дій підприємства в ринковому середовищі. Вивчення і розуміння сутності етапів процесу маркетингово-економічного аналізу дозволить бакалаврам з маркетингу в майбутньому організовувати ефективну маркетингову діяльність підприємства за рахунок виявлення маркетингових резервів, використання яких дозволить підприємствам зміцнити свої ринкові позиції, покращити обслуговування споживачів, розробляти стратегічні заходи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5687
Розташовується у зібраннях:2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конспект лекцій.pdf1.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.