Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5717
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВізняк, Руслан Іванович-
dc.contributor.authorViznyak, R. I.-
dc.date.accessioned2021-03-25T08:33:19Z-
dc.date.available2021-03-25T08:33:19Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationВізняк Р. І. Визначення характеристик міцності кузову піввагона при вивантаженні сипучих вантажів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 – рухомий склад залізниць та тяга поїздів / Руслан Іванович Візняк ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Харків, 2003. - 22 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5717-
dc.description.abstractUA: Дисертаційна робота присвячена вирішенню актуальної наукової задачі – забезпеченню міцності суцільнометалевих піввагонів при вивантаженні з них сипучих та навалочних вантажів, а також підвищенню продуктивності розвантаження. Виходячи з поставленої мети, був проведений аналіз існуючих технологій і технічних засобів розвантаження сипучих вантажів з піввагонів з точки зору нанесення пошкоджень, що взагалі негативно впливає на міцність елементів конструк- ції кузовів і збільшує відрахування на відновлення пошкоджених деталей та вузлів. З метою підвищення рівня збереження піввагонів при виконанні розвантажувальних робіт, а також - їх експлуатаційної надійності, у якості головних заходів запропоновано використання принципово нових вагоноперекидачів підвісного типу. Доцільність і ефективність застосування засобу вивантаження з піввагонів сипучих вантажів за допомогою цих технічних засобів замість грейферних захватів обґрунтовано результатами теоретичних і експкриментальних досліджень, а також підтверджені економічними розрахунками.uk_UA
dc.description.abstractEN: The thesis is devoted to the solution of an urgent scientific problem – the provision of all-metal open goods wagons safe-keeping when unloading dry and loose cargoes, and also to enhancing the productivity of unloading. Considering the problem set, the analysis of existing technologies and technical devices for unloading dry cargoes out of open goods wagons from the point of view of causing damage, which in general negatively affects the body structure elements durability and leads to the increase in the costs of the damaged parts and units repair, has been carried out. With the purpose of the open goods wagons safe-keeping efficiency improvement when unloading as well as their operational reliability, the use of fundamentally new suspended-type railway truck tippers has been proposed as the basic solution to the problem. The expediency and efficiency of the use of the dry cargoes unloading method with the help of the above–mentioned technical devices in place of grabs has been grounded by the results of the developed kinematics and open goods wagon body stress-deformed state calculation methods supported by experimental research results and economic computations.-
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectсуцільнометалевий піввагонuk_UA
dc.subjectрозвантаженняuk_UA
dc.subjectсипучі вантажіuk_UA
dc.subjectвагоноперекидач підвісного типуuk_UA
dc.subjectкінематикаuk_UA
dc.subjectзбереженняuk_UA
dc.subjectміцністьuk_UA
dc.subjectнапружено-деформований станuk_UA
dc.subjectall-metal open goods wagonuk_UA
dc.subjectunloadinguk_UA
dc.subjectdry cargoesuk_UA
dc.subjectsuspended-type railway truck tipperuk_UA
dc.subjectkinematicsuk_UA
dc.subjectsafe-keepinguk_UA
dc.subjectdurabilityuk_UA
dc.subjectstress-deformed stateuk_UA
dc.titleВизначення характеристик міцності кузову піввагона при вивантаженні сипучих вантажівuk_UA
dc.title.alternativeThe determination of an open goods wagon durability characteristics when unloading dry cargoesuk_UA
Appears in Collections:2003

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aref_Viznyak.pdf517.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.