Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5717
Назва: Визначення характеристик міцності кузову піввагона при вивантаженні сипучих вантажів
Інші назви: The determination of an open goods wagon durability characteristics when unloading dry cargoes
Автори: Візняк, Руслан Іванович
Viznyak, R. I.
Ключові слова: суцільнометалевий піввагон
розвантаження
сипучі вантажі
вагоноперекидач підвісного типу
кінематика
збереження
міцність
напружено-деформований стан
all-metal open goods wagon
unloading
dry cargoes
suspended-type railway truck tipper
kinematics
safe-keeping
durability
stress-deformed state
Дата публікації: 2003
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Візняк Р. І. Визначення характеристик міцності кузову піввагона при вивантаженні сипучих вантажів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 – рухомий склад залізниць та тяга поїздів / Руслан Іванович Візняк ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Харків, 2003. - 22 с.
Короткий огляд (реферат): UA: Дисертаційна робота присвячена вирішенню актуальної наукової задачі – забезпеченню міцності суцільнометалевих піввагонів при вивантаженні з них сипучих та навалочних вантажів, а також підвищенню продуктивності розвантаження. Виходячи з поставленої мети, був проведений аналіз існуючих технологій і технічних засобів розвантаження сипучих вантажів з піввагонів з точки зору нанесення пошкоджень, що взагалі негативно впливає на міцність елементів конструк- ції кузовів і збільшує відрахування на відновлення пошкоджених деталей та вузлів. З метою підвищення рівня збереження піввагонів при виконанні розвантажувальних робіт, а також - їх експлуатаційної надійності, у якості головних заходів запропоновано використання принципово нових вагоноперекидачів підвісного типу. Доцільність і ефективність застосування засобу вивантаження з піввагонів сипучих вантажів за допомогою цих технічних засобів замість грейферних захватів обґрунтовано результатами теоретичних і експкриментальних досліджень, а також підтверджені економічними розрахунками.
EN: The thesis is devoted to the solution of an urgent scientific problem – the provision of all-metal open goods wagons safe-keeping when unloading dry and loose cargoes, and also to enhancing the productivity of unloading. Considering the problem set, the analysis of existing technologies and technical devices for unloading dry cargoes out of open goods wagons from the point of view of causing damage, which in general negatively affects the body structure elements durability and leads to the increase in the costs of the damaged parts and units repair, has been carried out. With the purpose of the open goods wagons safe-keeping efficiency improvement when unloading as well as their operational reliability, the use of fundamentally new suspended-type railway truck tippers has been proposed as the basic solution to the problem. The expediency and efficiency of the use of the dry cargoes unloading method with the help of the above–mentioned technical devices in place of grabs has been grounded by the results of the developed kinematics and open goods wagon body stress-deformed state calculation methods supported by experimental research results and economic computations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5717
Розташовується у зібраннях:2003

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aref_Viznyak.pdf517.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.