Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5798
Назва: Несуча здатність залізобетонних опор контактної мережі після ремонту та посилення
Інші назви: Carrying capacity of reinforced concrete railway poles after renovation and strengthening
Автори: Бєлікова, Наталія Віталіївна
Belikova, N. V.
Ключові слова: електрифікація
контактна мережа
залізобетонні опори
напружено-деформований стан
несуча здатність
згинальний момент
небезпечний перетин
стисла зона
electrification
railway poles
contact system
stress-strained state
carrying capacity
ultimate cross-section
compression area
Дата публікації: 2009
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Бєлікова Н. В. Несуча здатність залізобетонних опор контактної мережі після ремонту та посилення : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.23.01 - будівельні конструкції, будівлі та споруди / Наталія Віталіївна Бєлікова ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Харків, 2009 - 24 с.
Короткий огляд (реферат): UA: Дисертація присвячена розробці методики розрахунків та способів посилення, які дозволяють подовжити термін експлуатації залізобетонних опор контактної мережі та збільшити надійність опор, що проектуються. У першому розділі обґрунтовано тип конструкцій, що вивчаються. Це проміжні та перехідні консольні залізобетонні опори, виготовлені методом центрифугування. Приведена класифікація дефектів та пошкоджень опор, наведені причини, що їх визивають. Найбільш розповсюдженими дефектами є – поодинокі поздовжні тріщини та сітка тріщин в стислій зоні небезпечних перерізів. У другому розділі наведені постійні, короткочасні, особливі навантаження, що діють на опори, які знаходяться в експлуатації. Розроблена методика визначення несучої здатності опор контактної мережі, завдяки використанню розрахованих згинальних моментів, поздовжніх сил та кривих залежності M-N. У третьому розділі розроблена методика розрахунку посилених за допомогою сталевих кілець опор контактної мережі. Посилена опора складається із сталебетонних та залізобетонних елементів. Використані рішення напружено-деформованого стану сталебетонного та залізобетонного елементів суцільного та кільцевого перерізу при осьовому та позацентровому стисканні. Четвертий розділ присвячено впровадженню та використанню сталевих обойм при посиленні залізобетонних опор контактної мережі. В залежності від виявленого пошкодження, втрати несучої здатності опор будуть коливатися від 6 % до 20 % та більше. Для ремонту поодиноких поздовжніх тріщин використовуємо цементні та полімерцементні розчини групи РС. Для опор з сіткою тріщин в стислій зоні застосовується посилення сталевою обоймою.
EN: The candidate's thesis is devoted to elaboration of calculation methodology and strengthening techniques of railway poles. Proposed methodologies and techniques can be also used for new poles reliability increase. The author developed the methodology of carrying capacity definition of railway poles with different cross-sections. The renovation methodology and strengthening techniques using the steel case are proposed due to damage type.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5798
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aref_Belikova.pdf728.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.