Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5945
Назва: Економічний механізм оптимізації витрат на вантажні перевезення на прикладі Донецької залізниці
Інші назви: Economical mechanism of cost optimization in transportation of freight on example on Donetsk railway
Автори: Божок, Анастасія Романівна
Bozhok, A. R.
Ключові слова: витрати
вантажні перевезення
економічний механізм
продуктивність
інфраструктура залізниць
рухомий склад
реформування
costs
transportation of freight
economical mechanism
productivity
infrastructure of railways
rolling stock reformation
Дата публікації: 2012
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Божок А. Р. Економічний механізм оптимізації витрат на вантажні перевезення на прикладі Донецької залізниці дис. ...канд. екон. наук : 08.00.03 – економіка та управління національним господарством / Анастасія Романівна Божок ; наук. керівник Дейнека О. Г. ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Харків, 2012. - 181 с. - Бібліогр. : с. 166-181.
Короткий огляд (реферат): UA: Божок А.Р. Економічний механізм оптимізації витрат на вантажні перевезення на прикладі Донецької залізниці. – На правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.03 – економіка та управління національним господарством. – Українська державна академія залізничного транспорту МОНмолодьспорту України, Харків, 2012. Дисертацію присвячено визначенню теоретичних аспектів та розробці практичних рекомендацій щодо удосконалення економічного механізму оптимізації витрат на вантажні перевезення в умовах реформування залізничного транспорту. Досліджено зарубіжний досвід реформування залізничного транспорту як передумову зниження витрат; розкрита сутність економічного механізму оптимізації витрат на вантажні перевезення залізничним транспортом, сформована послідовність визначення його складових елементів; проведено комплексний аналіз витрат при перевезенні вантажів залізничним транспортом в контексті формування складових економічного механізму оптимізації витрат; визначені ресурси механізму, інструменти, процеси та методи впливу; розглядаються можливі варіанти удосконалення заходів щодо оптимізації витрат на залізничному транспорті; визначено і обґрунтовано найбільш оптимальний варіант вирішення проблеми дефіциту і зносу вантажних вагонів; розроблена методика визначення витрат із використання інфраструктури залізничного транспорту з урахуванням змін, які відбулись у його виробничо-господарській діяльності, зокрема, відділення інфраструктури від перевезень; розроблена одинична витратна ставка вартості використання інфраструктури управління залізничного транспорту. EN: Bozhok A.R. Economical mechanism of cost optimization in transportation of freight on example on Donetsk railway. - Manuscript. Candidate dissertation in economical sciences in speciality 08.00.03 – Economics and management of economy. – Ukrainian State Academy of Railway Transport MONmolodsporta Ukraine, Kharkiv, 2012. The dissertation is devoted to definition of theoretical aspects and development of practical recommendations as to the perfection in economical mechanism of cost optimization in transportation of freight in conditions of reformation on railway transport. Foreign experience of reformation on railway transport was investigated as prerequisites of reducing costs. St was exposed the essence of economical mechanism of cost optimization in transportation of freight on railway transport. The sequence of determination in its constituent elements was formed. It was developed the complex analysis of costs in transporting freight on railway transport in context of formation constituents in economical mechanism of cost optimization. Mechanism resources, instruments, processes and methods of influence were defined. The author examined possible variants in perfection of established measures as to the cost optimization on railway transport. It was determined and motivated the most optimal variant in solving the problems of deficit and wear and tear of freight cars. The author developed methods of cost determination in using infrastructure of railway transport with talking into account changes which took place in its production economic activity specifically separation of infrastructure from transportation individual cost rate of value in using infrastructure of management on railway transport was developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/5945
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dis_Bozhok A.R. (1).pdf591.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.