Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/614
Назва: Теоретичні основи конкурентоспроможності вітчизняних підприємств вагонобудування
Інші назви: Theoretical basis of competitiveness of domestic enterprises of wagon-building
Автори: Кузуб, Антоніна Володимирівна
Kuzub, A. V.
Ключові слова: конкуренція
конкурентоспроможність
вагонобудівні підприємства
виробництво
competition
competitiveness
car manufacturing enterprises
production
Дата публікації: 2017
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Кузуб, А. В. Теоретичні основи конкурентоспроможності вітчизняних підприємств вагонобудування / А. В. Кузуб // Вісник економіки транспорту i промисловості. - 2017. - № 59. - С.128-134.
Короткий огляд (реферат): UA: В статті проаналізовано такі поняття як «конкуренція» та «конкурентоспроможність». Надана класифікація факторів конкурентоспроможності підприємств вагонобудівної галузі, яка підрозділяється на внутрішні: НІОКР, виробництво, персонал та зовнішні: імідж, здатність реагувати на ринкову ситуацію. Запропоновано заходи, які сприяють підвищенню конкурентоспроможності не тільки вагонобудівних підприємств, але й вітчизняної економіки загалом.
EN: The article analyzes such concepts as "competition" and "competitiveness". Given their definition, competition - is a rivalry between the producers of goods and services for the best, economically advantageous conditions for the production and sale of products to meet the needs of consumers. Competitiveness of wagon-building enterprises is the ability of an enterprise to provide higher efficiency of production, which uses a higher priority of consumers in the conditions of effective economic activity and its practical, profitable realization in the conditions of a particular market. The classification of factors of competitiveness of enterprises of the railcar industry is divided into internal ones: R & D, production, personnel and external: image, ability to react to market situation. The measures, which promote competitiveness increase not only of car-building enterprises, but also of the domestic economy as a whole, are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/614
ISSN: 2075-4892 (print); 2413-4892 (online)
Розташовується у зібраннях:№ 59

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kuzub.pdf410.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.