Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6313
Назва: Шляхи підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту
Інші назви: The ways of railway transport competability increasing
Автори: Чередниченко, Олександр Юрійович
Cherednichenko, А. Y.
Ключові слова: залізничний транспорт
конкурентоспроможність
реструктуризація
фінансове відділення вантажних перевезень від пасажирських
комерціалізація
гнучкі тарифи
railway transport
competability
restructurization
financial separation of freight and passenger transportation
commercialization
flexible tariffs
Дата публікації: 2004
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Чередниченко О. Ю. Шляхи підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.07.04 - економіка транспорту і зв’язку / Олександр Юрійович Чередниченко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Харків, 2004. - 22 с.
Короткий огляд (реферат): UA: Досліджено вплив економічного стану України на національну транспортну галузь, розглянуто хід виконання Програми реструктуризації на залізничному транспорті України, узагальнено досвід розвитку залізничного транспорту в економічно розвинутих країнах світу. Визначено, що необхідною умовою забезпечення високої конкурентоспроможності залізничного транспорту є фінансове відділення вантажних перевезень від пасажирських шляхом одночасного зниження тарифів на вантажні перевезення і підвищення тарифів на пасажирські перевезення. Розглянуто можливі варіанти зміни тарифної політики, визначено оптимальний варіант переходу на нові тарифи. Обґрунтовано доцільність перетворення Укрзалізниці на державну холдингову компанію, відокремлення залізничної інфраструктури від процесу перевезень, створення операторів перевезень різних форм власності. Розроблено метод визначення верхньої межі тарифів на залізничні перевезення, запропоновано показник конкурентоспроможності залізничного транспорту.
EN: The influence of economical condition of Ukraine to the national transport branch has been studied; the process of fulfilment of restructurization program on railway transport of Ukraine has been considered; the experience of railway transport development in leading countries of the world has been united. It was determined, that the necessary condition of high railway transport competability provision is financial separation of freight and passenger transportation by the way of decreasing tariffs for freight transportation and increasing tariffs for passenger transportation at the same time. The possible variants of the tariff politics change have been considered, the optimal variant of transfer to new tariffs has been determined. The expediency of reorganization of Ukrzaliznytsia into the State holding company, the separation of railway infrastructure from the transportation process, the creation of transportation operators of different forms of property have been grounded. The methods of the top limit determination to railway transportations has been developed, the indicator of railway transport competability has been offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6313
Розташовується у зібраннях:2004

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aref_Cherednichenko.pdf540.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.