Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6429
Назва: Вагон-хопер зчленованого типу
Автори: Фомін, Олексій Вікторович
Ловська, Альона Олександрівна
Ключові слова: вагон-хопер
екіпажна частина
кузова вагона
конструкціїї вагона
ходова частина
рама
балка
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державне підприємство “Український інститут інтелектуальної власності”
Бібліографічний опис: Пат. № 145805 Україна Вагон-хопер зчленованого типу / винахідники : О. В. Фомін, А. О. Ловська ; володілець : Український державний університет залізничного транспорту ; заявл. 03.07.2020 ; опубл. 06.01.2021, Бюл. № 1.
Короткий огляд (реферат): Вагон-хопер, конструкція якого складається з модуля екіпажної частини, що містить два двовісних візки, автозчепного модуля, модуля гальмівного обладнання, модуля рами, який включає хребтову, кінцеві, шворневі та проміжні балки, модуля розвантажувального устаткування, модуля кузова, який містить дві вертикальні бокові стіни, що включають верхні та нижні обв'язування, вертикальні та похилі стійки, і дві похилі торцеві стіни, які включають верхні та нижні обв'язування, при цьому елементи несучої конструкції вагона виконані із круглих труб та заповнені в'язким матеріалом з демпфуючими та антикорозійними властивостями, а функції по поглинанню енергії, яка виникає від дії експлуатаційних навантажень, перекладені на балку хребтову зміненої конструкції, а саме, яка включає проміжний адаптер, що складається з упорної частини, на якій розміщується опорна плита типової конструкції, при цьому упорна частина адаптера через шток з'єднується з поршнем, у якому є два дросельних клапани - впускний та випускний, в'язкий демпфуючий та антикорозійний матеріал розміщується по ліву та праву сторони від поршня, а для створення тиску в'язкого демпфуючого антикорозійного матеріалу при переміщенні поршня під час сприйняття ударного навантаження у хребтовій балці передбачене днище, для обмеження переміщень адаптера при "ривку-розтягненні" передбачений обмежувач, а також верхні та нижні обв'язування стін бокових. Несуча конструкція складається з двох секцій, які спираються на три візки та взаємодіють між собою за допомогою вузла зчленування, при цьому з боку обпирання секцій на середній візок шворнева балка замінена на балку круглого перерізу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6429
Розташовується у зібраннях:2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
patent1145805.pdf260.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.