Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6472
Назва: Удосконалення безперервних колійних перетворювачів автоматизованих систем управління рухомим складом залізниць
Інші назви: Improvement of continuous track converters of the automated control systems rolling stock on railways
Автори: Ананьєва, Ольга Михайлівна
Аnan’yevа, O.M.
Ключові слова: безперервні колійні перетворювачі
рухомий склад
хвильові методи контролю
математична модель
сигнальний струм
відбиті хвилі
continuous track converters
rolling stock
wave quality monitoring
mathematical model
signal current
reflected waves
Дата публікації: 2008
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Ананьєва О. М. Удосконалення безперервних колійних перетворювачів автоматизованих систем управління рухомим складом залізниць : дис. ...канд. техн. наук : 05.22.20 - експлуатація та ремонт засобів транспорту / Ольга Михайлівна Ананьєва ; наук. керівник Соболєв Ю. В. ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Харків, 2008. - 168 с. - Бібліогр. : с. 147-161.
Короткий огляд (реферат): UA: Ананьєва О.М. Удосконалення безперервних колійних перетворювачів автоматизованих систем управління рухомим складом залізниць. - Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.20 - експлуатація та ремонт засобів транспорту. Українська державна академія залізничного транспорту. Харків, 2008 р. Дисертація присвячена питанням удосконалення безперервних колійних перетворювачів автоматизованих систем управління рухомим складом залізниць шляхом формування в реальному часі додаткового інформаційного забезпечення про їхній стан і умови експлуатації. Вперше проведено аналіз структури й параметрів хвильових сигналів безстикових тональних рейкових кіл, що дозволяє обґрунтувати теоретичні положення про можливість побудови і реалізації хвильових методів контролю їхнього стану. Розроблено математичну модель, яка встановлює вплив руху поїзда на частоту відбитого сигнального струму, що дозволяє визначати реальну швидкість руху й координати рухомого складу на ділянці залізниці за результатами вимірювання зрушення частоти будь-якої з гармонік напруги відбитої хвилі. Удосконалено математичну модель, яка дозволяє впровадити фазовий метод визначення наявності на ділянці залізниці рухомих одиниць шляхом обробки послідовності оцінок осей. EN: Аnan’yevа O.M. Improvement of continuous track converters of the automated control systems rolling stock on railways. - The Manuscript. The dissertation on competition a scientific degree of Candidate of Technical Sciences on a speciality 05.22.20 - exploitation and repair of transport means. The Ukrainian state academy of railway transport. Kharkov, 2008. The dissertation is devoted to the questions of improvement of continuous track converters for the rolling stock automated control systems on railways by means of supplying in real time the additional information support concerning their state and operating conditions. For the first time the structure and parameters of wave signals of voice-frequency rail circuits has been analysed which allows to prove the theoretical statements as to the opportunity of construction and realization of a wave quality monitoring of their condition. The mathematical model which determines the influence of train movement on the frequency of the reflected signal current has been developed which allows to define the real speed of movement and rolling stock coordinates on the railway section according to results of the shift in frequency of any of the harmonics of the reflected wave measuring voltage. The mathematical model realizing a phase method of defining the presence of on a site vehicles the railway section has been elaborated by means of the sequence of axes estimations on.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6472
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dis_Аnan’yevа.pdf415.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.