Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/64
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРавлюк, Василь Григорович-
dc.contributor.authorТкаченко, Марина Андріївна-
dc.contributor.authorУманець, Андрій Савелович-
dc.contributor.authorСоколова, Рімма Олегівна-
dc.contributor.authorКалініна, Інна Василівна-
dc.contributor.authorRavlyuk, Vasyl-
dc.contributor.authorTkachenko, Marina-
dc.contributor.authorUmanets, Andriy-
dc.contributor.authorSokolova, Rimma-
dc.contributor.authorKalinina, Inna-
dc.date.accessioned2018-07-09T08:15:30Z-
dc.date.available2018-07-09T08:15:30Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationОсобливості виділення діагностичних ознак технічного стану редуктора пасажирського вагона / В. Г. Равлюк, М. А. Ткаченко, А. С. Уманець, Р. О. Соколова, І. В. Калініна // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2017. - Випуск 173. - С. 20-28.uk_UA
dc.identifier.issn1994-7852 (рrint); 2413-3795 (оnline)-
dc.identifier.urihttps://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/64-
dc.description.abstractUA: Для визначення технічного стану редукторів пасажирських вагонів запропоновано математичну модель вібрації, що дає змогу виявляти на ранніх стадіях зародження дефектів. Застосовуючи математичну модель для контролю редукторів пасажирських вагонів, можна удосконалювати найбільш раціональні методи діагностування будь-якого редуктора в цілому або окремих його функціональних вузлів і блоків. Експериментальні дослідження вібрації редуктора пасажирського вагона, що виконані на діагностичному стенді, та застосування запропонованої математичної моделі дали можливість за допомогою сучасного методу аналізу сигналів виділити діагностичні ознаки пошкодження, яке перебуває на ранній стадії розвитку і яке неможливо було б виявити стандартними спектральними методами у широкому частотному діапазоні.uk_UA
dc.description.abstractEN: The article to determine the technical condition of reduction gear passenger wagons the mathematical model of vibration that allows to detect the early stages of the birth defects. Using a mathematical model for the control reduction gear carriages can improve the most rational methods of diagnosing any gear as a whole or its individual functional units and blocks. Experimental studies vibration reduction gear passenger wagons that carried on diagnostic stand and use the proposed mathematical model made it possible for a modern method of signal analysis highlight the diagnostic signs of damage, which is in the early stages of development and that can not be detected by standard spectral methods in a wide frequency range. The mathematical model and using modern methods of signal analysis enabled to improve the manufacturing process diagnostics, increase reliability and quality of maintenance and repair of passenger wagons, and significantly reduce operating costs.-
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectпасажирський вагонuk_UA
dc.subjectвібраціяuk_UA
dc.subjectдіагностуванняuk_UA
dc.subjectдефектuk_UA
dc.subjectзубчаста параuk_UA
dc.subjectметодuk_UA
dc.subjectредукторно-карданний приводuk_UA
dc.subjectспектрuk_UA
dc.subjectредукторuk_UA
dc.subjectpassenger wagonsuk_UA
dc.subjectvibrationuk_UA
dc.subjectdiagnosticsuk_UA
dc.subjectdefectuk_UA
dc.subjectgear pairuk_UA
dc.subjectmethoduk_UA
dc.subjectcardan gear drivesuk_UA
dc.subjectrangeuk_UA
dc.subjectreduction gearuk_UA
dc.titleОсобливості виділення діагностичних ознак технічного стану редуктора пасажирського вагонаuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of diagnostic character appearance regarding the technical conditions of reduction gear for passenger caruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 173

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ravlyuk.pdf315.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.