Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/656
Назва: Маркетингова діяльність підприємств у сучасних умовах функціонування та її приоритети
Автори: Каличева, Наталія Євгеніївна
Науменко, Марія Олексіївна
Дата публікації: 2016
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Каличева, Н. Є. Маркетингова діяльність підприємств у сучасних умовах функціонування та її приоритети [Текст] / Н. Є. Каличева, М. О. Науменко // Вісник економіки транспорту і промисловості : тези доповідей за матеріалами 12-ї науково-практичної міжнародної конференції "Міжнародні транспортні коридори та корпоративна логістика" (2-4 червня 2016 р. м. Харків). – 2016. – № 54. – С. 84.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/656
ISSN: 2075-4892
Розташовується у зібраннях:№ 54

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Каличева.pdf72.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.