Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/65
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуценко, Максим Юрійович-
dc.contributor.authorШаповал, Ганна Василівна-
dc.contributor.authorІвашкіна, Аліна Михайлівна-
dc.contributor.authorШкарбуль, Яна Андріївна-
dc.contributor.authorЛисенко, Євгенія Миколаївна-
dc.contributor.authorKutsenko, Maxim Yriyovich-
dc.contributor.authorShapoval, Anna Vasilyevna-
dc.contributor.authorIvashkina, Alina Mikhailivna-
dc.contributor.authorShkarbul, Yana Andriivna-
dc.contributor.authorLysenko, Yevheniya-
dc.date.accessioned2018-07-09T08:39:57Z-
dc.date.available2018-07-09T08:39:57Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВизначення структури будівельних робіт з реконструкції роздільних пунктів при введенні швидкісного руху / М. Ю. Куценко, Г. В. Шаповал, А. М. Івашкіна, Я. А. Шкарбуль, Є. М. Лисенко // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2017. - С. 29-35.uk_UA
dc.identifier.issn1994-7852 (рrint); 2413-3795 (оnline)-
dc.identifier.urihttps://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/65-
dc.description.abstractUA: Обсяги робіт, що виконуються по роздільних пунктах при підготовці їх до швидкісного руху, залежать від безлічі факторів, головними з яких є план головних колій на підходах і в межах роздільного пункту, кількість приймально-відправних колій, розташування пасажирських пристроїв та ін. У статті визначена структура будівельних робіт при підготовці роздільного пункту з колійним розвитком до швидкісного руху пасажирських поїздів.uk_UA
dc.description.abstractEN: For a successful integration into the world community of transport Ukraine should be among the countries with the existing highways, which requires to continue relevant research, which started in the late 60-ies of the last century. Known theoretical developments now require adjustments to meet modern conditions due to changes in the rules for the design of railway stations, the ratio of the quantities of capital and operating costs. The scope of work being carried out at interstations when preparing for high-speed railway service depends on many factors. The main ones of these factors are a layout of backbones both at accessibilities and within the bounds of an interstation, a quantity of receiving-and-departure tracks, a disposition of the facilities for passenger service, and others. The structural arrangement of constructional activities as a part of an interstation with corresponding gridiron of tracks preparation for high-speed passenger service is defined in this article.-
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectреконструкціяuk_UA
dc.subjectперебудоваuk_UA
dc.subjectколійний розвитокuk_UA
dc.subjectпроміжні роздільні пунктиuk_UA
dc.subjectшвидкісний рухuk_UA
dc.subjectreconstructionuk_UA
dc.subjectreorganizationuk_UA
dc.subjectstation tracksuk_UA
dc.subjectintermediate railway stationsuk_UA
dc.subjecthigh-speed trafficuk_UA
dc.titleВизначення структури будівельних робіт з реконструкції роздільних пунктів при введенні швидкісного рухуuk_UA
dc.title.alternativeDetermination of the structure of construction works on the reconstruction of separate stations when introducing a high speed movementuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 173

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kutsenko.pdf179.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.