Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6600
Назва: Удосконалення технології перевезення вантажів в універсальних контейнерах на залізницях України
Інші назви: Improvement of freights transportation technology in universal containers on railways of Ukraine
Автори: Шевченко, Віталій Іванович
Shevchenko, V.I.
Ключові слова: контейнерна транспортна система
контейнери
контейнерні поїзди
контейнерні термінали
зональний та загальний габарити навантаження
теорія дослідження операцій
теорія масового обслуговування
container transport system
containers
container trains
container terminals
zonal and general sizes of loading
the theory of research of operations
the theory of mass service
Дата публікації: 2009
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Шевченко В. І. Удосконалення технології перевезення вантажів в універсальних контейнерах на залізницях України : дис. ...канд. техн. наук : 05.22.01 – транспортні системи / Віталій Іванович Шевченко ; наук. керівник Котенко А. М. ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Харків, 2009. - 212 с. - Бібліогр. : с. 205-212.
Короткий огляд (реферат): UA: Шевченко В.І. Удосконалення технології перевезення вантажів в універсальних контейнерах на залізницях України. - Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.01 – транспортні системи; Українська державна академія залізничного транспорту; Харків, 2009. Дисертація присвячена питанням дослідження, розробки та вдосконалення методів і технологій під час інтермодальних перевезень вантажів. Із застосуванням системних підходів досліджено стан та використання технічних засобів перевезень вантажів у контейнерах залізницями України. Розроблено та формалізовано за допомогою теорії масового обслуговування технологію прямування контейнерних поїздів, яка, на відміну від існуючої, передбачає виконання вантажних операцій на проміжних станціях без відчеплення вагонів, безпосередньо на бокових коліях проміжних станцій. Запропонована технологія скорочує витрати на маневрові операції – відчеплення вагонів від контейнерних поїздів, подавання їх на вантажні райони та побудову з’єднувальних колій. Запропоновано нову інтегровану технологію доставки вантажів в універсальних контейнерах, яка, на відміну від існуючої передбачає подавання транспортних засобів до міжколійного простору контейнероперевантажувача, модульних рядів контейнерів збільшених розмірів з розміщенням їх на терміналах та залізничних платформах у межах загального та зонального габаритів навантаження, яка скорочує час знаходження їх на терміналах і забезпечує збільшення коефіцієнта використання і вантажопідйомності контейнерів та транспортних засобів. EN: Shevchenko V.I. Improvement of freights transportation technology in universal containers on railways of Ukraine. - Manuscript. Candidate's thesis, speciality 05.22.01 – the transport systems; Ukrainian state academy of railway transport; Kharkiv, 2009. The present work is devoted to the problems of research, development and improvement of methods and technologies of intermodal freight transportations. We have used system approaches to research condition and usage of technical means of freight transportation in universal containers on Ukrainian railways. We have used the theory of mass service to develop and formalize the technology of movement of container trains which in the contrast to the present one, presupposes freight operations at intermediate stations without braking-up of waggonage directly on the side tracks of intermediate stations. The present technology reduces expenses on train separtion, movement of container railcars on unloading tracks, construction of connective tracks. We have performed new integrated technology of freight delivery in universal containers, which in the contrast to the present one presupposes arrival of transport means to intertrack space of container pick-and-place, module ranks of bigger containers placed in terminals and on railway platforms within general and local loading dimension. It reduces time of their staying in terminals and provides increase of coefficient of usage and capacity of containers and other transport means.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6600
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dis_Shevchenko.pdf306.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.