Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6628
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПанченко, Сергій Володимирович-
dc.contributor.authorКаграманян, Артур Олександрович-
dc.contributor.authorКотенко, Анатолій Миколайович-
dc.contributor.authorЛаврухін, Олександр Валерійович-
dc.contributor.authorБойнік, Анатолій Борисович-
dc.contributor.authorЗмій, Сергій Олексійович-
dc.contributor.authorКозодой, Дмитро Сергійович-
dc.date.accessioned2021-05-13T17:39:14Z-
dc.date.available2021-05-13T17:39:14Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПат. № 115246 Україна Cпосіб контролю повноти зливу та очищення внутрішньої і зовнішньої поверхні цистерни (вагона) / винахідники : С. В. Панченко, А. О. Каграманян, А. М. Котенко, О. В. Лаврухін, А. Б. Бойнік, С. О. Змій, Д. С. Козодой ; володілець : Український державний університет залізничного транспорту ; заявл. 03.03.2015 ; опубл. 10.10.2017, Бюл. № 19.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6628-
dc.description.abstractCпосіб контролю повноти зливу та очищення внутрішньої і зовнішньої поверхні цистерни (вагона). Винахід належить до вантажно-розвантажувальних пристроїв, і може знайти застосування при розвантаженні залізничних цистерн і при проектуванні і будівництві зливних естакад, а більш конкретно до способу і пристрою блокування переміщення цистерни (вагона), що не повністю вивантажені, забруднені внутрішні чи зовнішні поверхні цистерн (вагонів) залишками небезпечних вантажів (НВ) після розвантаження. Спосіб контролю повноти зливу та очищення внутрішньої і зовнішньої поверхні цистерни (вагона), при якому автоматизована система ідентифікації рухомого складу отримує параметри цистерни (вагона) та інформацію про вантаж у реальному часі з автоматизованої системи оперативного управління перевезеннями або єдиної автоматизованої системи керування вантажними перевезеннями, а у разі виявлення неповного вивантаження, забруднення внутрішніх та зовнішніх поверхонь цистерни (вагона) залишками небезпечного вантажу, черговому по станції, маневровому диспетчеру та прийомоздавачу передають відповідну інформацію, при цьому підсистема забезпечення безпеки мікропроцесорної системи електричної централізації автоматично формує команду пристроям спряження з об'єктами залізничної автоматики на включення на відповідному світлофорі показання, що забороняє рух та блокує відкриття на відповідному світлофорі з під'їзних колій показання, що дозволяє рух та автоматизують розрахунки за період усунення недоліків. Цей спосіб дозволить виключити переміщення вагонів при - виявленні неповного зливу, забруднення внутрішньої і зовнішньої поверхонь цистерн (вагонів) залишками небезпечного вантажу. У разі виявлення неповного зливу, забруднення внутрішньої і зовнішньої поверхонь цистерни (вагона) залишками небезпечного вантажу автоматично виключається можливість включення на світлофорі показання, що дозволяє рух, до усунення недоліків. Спосіб контролю повноти зливу та очищення внутрішньої і зовнішньої поверхні цистерни (вагона) від залишків небезпечних вантажів після розвантаження дозволяє виконувати контроль без безпосередньої участі людини. Це дозволяє знизити втрати вантажів, отруєння навколишнього середовища та робочих ПТО і ПКО. Цей спосіб також дозволяє забезпечити автоматизацію розрахунків за період усунення недоліків як за користування цистернами (вагонами).uk_UA
dc.publisherМіністерство економічного розвитку і торгівлі Україниuk_UA
dc.subjectвагон - цистернаuk_UA
dc.subjectочищення цистерниuk_UA
dc.subjectавтоматизовані системи керуванняuk_UA
dc.subjectнебезпечні вантажіuk_UA
dc.titleCпосіб контролю повноти зливу та очищення внутрішньої і зовнішньої поверхні цистерни (вагона)uk_UA
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
patent115246.pdf209.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.