Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6628
Назва: Cпосіб контролю повноти зливу та очищення внутрішньої і зовнішньої поверхні цистерни (вагона)
Автори: Панченко, Сергій Володимирович
Каграманян, Артур Олександрович
Котенко, Анатолій Миколайович
Лаврухін, Олександр Валерійович
Бойнік, Анатолій Борисович
Змій, Сергій Олексійович
Козодой, Дмитро Сергійович
Ключові слова: вагон - цистерна
очищення цистерни
автоматизовані системи керування
небезпечні вантажі
Дата публікації: 2017
Видавництво: Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
Бібліографічний опис: Пат. № 115246 Україна Cпосіб контролю повноти зливу та очищення внутрішньої і зовнішньої поверхні цистерни (вагона) / винахідники : С. В. Панченко, А. О. Каграманян, А. М. Котенко, О. В. Лаврухін, А. Б. Бойнік, С. О. Змій, Д. С. Козодой ; володілець : Український державний університет залізничного транспорту ; заявл. 03.03.2015 ; опубл. 10.10.2017, Бюл. № 19.
Короткий огляд (реферат): Cпосіб контролю повноти зливу та очищення внутрішньої і зовнішньої поверхні цистерни (вагона). Винахід належить до вантажно-розвантажувальних пристроїв, і може знайти застосування при розвантаженні залізничних цистерн і при проектуванні і будівництві зливних естакад, а більш конкретно до способу і пристрою блокування переміщення цистерни (вагона), що не повністю вивантажені, забруднені внутрішні чи зовнішні поверхні цистерн (вагонів) залишками небезпечних вантажів (НВ) після розвантаження. Спосіб контролю повноти зливу та очищення внутрішньої і зовнішньої поверхні цистерни (вагона), при якому автоматизована система ідентифікації рухомого складу отримує параметри цистерни (вагона) та інформацію про вантаж у реальному часі з автоматизованої системи оперативного управління перевезеннями або єдиної автоматизованої системи керування вантажними перевезеннями, а у разі виявлення неповного вивантаження, забруднення внутрішніх та зовнішніх поверхонь цистерни (вагона) залишками небезпечного вантажу, черговому по станції, маневровому диспетчеру та прийомоздавачу передають відповідну інформацію, при цьому підсистема забезпечення безпеки мікропроцесорної системи електричної централізації автоматично формує команду пристроям спряження з об'єктами залізничної автоматики на включення на відповідному світлофорі показання, що забороняє рух та блокує відкриття на відповідному світлофорі з під'їзних колій показання, що дозволяє рух та автоматизують розрахунки за період усунення недоліків. Цей спосіб дозволить виключити переміщення вагонів при - виявленні неповного зливу, забруднення внутрішньої і зовнішньої поверхонь цистерн (вагонів) залишками небезпечного вантажу. У разі виявлення неповного зливу, забруднення внутрішньої і зовнішньої поверхонь цистерни (вагона) залишками небезпечного вантажу автоматично виключається можливість включення на світлофорі показання, що дозволяє рух, до усунення недоліків. Спосіб контролю повноти зливу та очищення внутрішньої і зовнішньої поверхні цистерни (вагона) від залишків небезпечних вантажів після розвантаження дозволяє виконувати контроль без безпосередньої участі людини. Це дозволяє знизити втрати вантажів, отруєння навколишнього середовища та робочих ПТО і ПКО. Цей спосіб також дозволяє забезпечити автоматизацію розрахунків за період усунення недоліків як за користування цистернами (вагонами).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6628
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
patent115246.pdf209.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.