Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6713
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПлугин, Андрей Аркадьевич-
dc.contributor.authorПлугин, Аркадий Николаевич-
dc.contributor.authorГорбачева, Юлия Николаевна-
dc.contributor.authorАфанасьев, Александр Валерьевич-
dc.contributor.authorПлугин, Дмитрий Артурович-
dc.date.accessioned2021-05-17T11:04:24Z-
dc.date.available2021-05-17T11:04:24Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПлугин А. А. Теоретические предпосылки создания количественной теории электрокоррозии стали и защиты от нее / А. А. Плугин, А. Н. Плугин, Ю. Н. Горбачева, А. В. Афанасьев, Д. А. Плугин // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2012. - Вип. 129. - С. 169-173.uk_UA
dc.identifier.issn1994-7852 (рrint); 2413-3795 (оnline)-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6713-
dc.description.abstractUA: У статті викладені нові теоретичні передумови для удосконалення теорії електрокорозії сталевих конструкцій на електрифікованому залізничному транспорті. Ці передумови грунтуються на розроблених авторами уявленнях про електроповерхневий потенціал, субмікроструктуру і міцність сталі. Розглянуто міжзернові контакти, що обумовлені формуванням на поверхні феритових зерен плоского подвійного електричного шару за типом шару Гельмгольца, а також одиничних електрон-іонних контактів. Показана залежність концентрації цих контактів від потенціалів на рейках і конструкціях.uk_UA
dc.description.abstractEN: In this article new theoretical showed the prerequisites of the improvement theory electrocorrosion steel structures on the electrified rail. These prerequisites are based on ideas developed by the authors of the electrosurface potential submicrostructure and strength of steel. Inter granular contacts are considered, due to the formation of ferrite grains at the surface of a flat electrical double layer, Helmholtz-type layer, as well as individual electron-ion contacts. The dependence of the concentration of these contacts, the potentials on the rails and structures.-
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.subjectстальuk_UA
dc.subjectферритuk_UA
dc.subjectцементитuk_UA
dc.subjectпрочностьuk_UA
dc.subjectсубмикроструктураuk_UA
dc.subjectединичные контактыuk_UA
dc.subjectэлектрокоррозияuk_UA
dc.titleТеоретические предпосылки создания количественной теории электрокоррозии стали и защиты от нееuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 129

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Плугин.pdf1.68 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.