Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6717
Назва: Спосіб контролю технічного стану вагонів з небезпечним вантажем у процесі перевезення
Автори: Панченко, Сергій Володимирович
Каграманян, Артур Олександрович
Блиндюк, Василь Степанович
Котенко, Анатолій Миколайович
Лаврухін, Олександр Валерійович
Шилаєв, Павло Сергійович
Бойнік, Анатолій Борисович
Змій, Сергій Олексійович
Дунаєвський, Леонід Маркович
Шилаєв, Петро Сергійович
Козодой, Дмитро Сергійович
Ключові слова: технічний стан вагонів
перевезення небезпечних вантажів
автоматизована система керування
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державна служба інтелектуальної власності України
Бібліографічний опис: Пат. № 112711 Україна Спосіб контролю технічного стану вагонів з небезпечним вантажем у процесі перевезення / винахідники : С. В. Панченко, А. О. Каграманян, В. С. Блиндюк, А. М. Котенко, О. В. Лаврухін, П. С. Шилаєв, А. Б. Бойнік, С. О. Змій, Л. М. Дунаєвський, П. С. Шилаєв, Д. С. Козодой ; володілець : Український державний університет залізничного транспорту ; заявл. 04.03.2015 ; опубл. 10.10.2016, Бюл. № 19.
Короткий огляд (реферат): Винахід належить до залізничного транспорту. Спосіб контролю технічного стану вагонів з небезпечним вантажем у процесі перевезення полягає в розміщенні пунктів зчитування та діагностики технічного стану рухомих одиниць на перегоні та на під′їздах до станцій, передачу інформації про місцезнаходження та стан вагонів у реальному часі до автоматизованої системи оперативного управління перевезеннями або до єдиної автоматизованої системи керування вантажними перевезеннями, при цьому пункти зчитування доповнюють електронними вагами та системою відеоконтролю для автоматичного визначення поточної ваги вагонів, розсипання або розливу вантажу, а також датчиками фіксації радіоактивних речовин та газів для виявлення витоку небезпечних речовин, при цьому отримані дані поточних параметрів вагонів при проїзді пунктів зчитування інформації порівнюють з попередніми для встановлення динаміки зміни та прогнозування. У разі необхідності зупинки поїзда для усунення пошкоджень, підсистема забезпечення безпеки мікропроцесорної системи електричної централізації формує команду пристроям спряження з об′єктами залізничної автоматики на включення на відповідному світлофорі показання, що забороняє рух. Технічним результатом є підвищення контролю та автоматичне блокування руху вагонів з небезпечним вантажем при наявності в них небезпечних пошкоджень, що призвели до витоку або розсипання вантажу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6717
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
patent112711.pdf216.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.