Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6720
Назва: Спосіб контролю вивантаження або завантаження спеціалізованого вагона - хопера
Автори: Панченко, Сергій Володимирович
Каграманян, Артур Олександрович
Блиндюк, Василь Степанович
Котенко, Анатолій Миколайович
Лаврухін, Олександр Валерійович
Бойнік, Анатолій Борисович
Змій, Сергій Олексійович
Шилаєв, Павло Сергійович
Дунаєвський, Леонід Маркович
Козодой, Дмитро Сергійович
Пархоменко, Олександр Олександрович
Ключові слова: вагон - хопер
вивантаження та завантаження вантажів
рухомий склад
автоматизована система керування
вантажні перевезення
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державна служба інтелектуальної власності України
Бібліографічний опис: Пат. № 106795 Україна Спосіб контролю вивантаження або завантаження спеціалізованого вагона - хопера / винахідники : С. В. Панченко, А. О. Каграманян, В. С. Блиндюк, А. М. Котенко, О. В. Лаврухін, А. Б. Бойнік, С. О. Змій, П. С. Шилаєв, Л. М. Дунаєвський,Д. С. Козодой, О. О. Пархоменко ; володілець : Український державний університет залізничного транспорту ; заявл. 26.10.2015 ; опубл. 10.05.2016, Бюл. № 9.
Короткий огляд (реферат): Спосіб контролю вивантаження або завантаження спеціалізованого вагона-хопера включає отримання автоматизованою системою ідентифікації рухомого складу параметрів вагона у реальному часі з автоматизованої системи оперативного управління перевезеннями або єдиної автоматизованої системи керування вантажними перевезеннями. Відповідну інформацію передають черговому по станції відправлення, маневровому диспетчеру, прийомоздавачу (комерційному агенту) та вантажовідправнику. Додатково встановлюють пункт контролю температури завантаження і визначають виконання температурних норм завантаження портландцементу у вагони-хопери на під'їзній колії з цементного заводу. На першому етапі за допомогою пристроїв зчитування інформації виконують ідентифікацію вагона та за отриманим індивідуальним номером визначають тип вагона, його вагу та інші параметри з серверу єдиної автоматизованої системи керування вантажними перевезеннями. На другому етапі за допомогою високоточних електронних ваг та тепловізора, що встановлюють у пункту контролю завантаження, на основі отриманих даних на першому етапі. У разі виявлення неповного вивантаження або порушення норм завантаження черговому по станції, маневровому диспетчеру, прийомоздавачу (комерційному агенту) й вантажовласнику передають відповідну інформацію та блокують відкриття на світлофорі з під'їзних колій показання, що дозволяє рух.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6720
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
patent106795.pdf193.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.