Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6747
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖалкін, Денис Сергійович-
dc.contributor.authorЖалкін, Олексій Денисович-
dc.contributor.authorЖалкін, Сергій Григорович-
dc.date.accessioned2021-05-18T09:04:20Z-
dc.date.available2021-05-18T09:04:20Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПат. 107584 Україна Стаціонарна установка для прогрівання систем тепловозів та дизель - поїздів / винахідники : Д. С. Жалкін, О. Д. Жалкін, С. Г. Жалкін ; володілець : Українська державна академія залізничного транспорту ; заявл. 27.09.2012 ; опубл. 26.01.2015, Бюл. № 2.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6747-
dc.description.abstract1. Об'єкт: стаціонарна установка для прогрівання систем тепловозів та дизель-поїздів. 2. Галузь використання: винахід належить до пристроїв обслуговування транспортних засобів, обладнаних енергетичними установками з системами охолоджування та обігріву водою, а саме до пристроїв для прогрівання систем тепловозів та дизель-поїздів залізничного транспорту. 3. Стаціонарна установка для прогрівання систем тепловозів та дизель-поїздів має паропровід, малогабаритний безфундаментний відцентровий насос, напірну та зливну магістралі, гнучкі рукави зі з'єднуючими головками та перепускними вентилями, проміжний патрубок з дисковою затулкою з фіксованим положенням "Відчинено" і "Зачинено" у всмоктувальному і трубопроводі перед основним насосом дизеля, підвідний та відвідний патрубки. До відцентрового насоса під'єднано пароводяний теплообмінник з нагріванням води від теплової енергії пари котельні та конденсаторопровід, калібрувальний елемент, який встановлено між напірною магістраллю та гнучким рукавом. Енергозабезпечення здійснюється шляхом під'єднання електродвигуна відцентрового насоса до зовнішнього джерела електроенергії змінного струму. Додатково установка обладнана теплоізольованими колонками з нагріванням води від теплової енергії пари котельні. Кожна колонка включає в себе пароводяний теплообмінник для кожної з прогріваючих систем тепловоза й дизель-поїзда та обладнана малогабаритним безфундаментним моноблочним відцентровим насосом. Кожна теплоізольована колонка розташована на підвищеній опорі, паропровід та конденсаторопровід – у теплоізольованій траншеї з установленням теплоізольованого стояка до кожної колонки. Висота колонки на опорі не перевищує водяного колектора дизеля або розширювального бака для забезпечення наповнення теплообмінника охолоджуючою водою самотечею.uk_UA
dc.publisherДержавна служба інтелектуальної власності Україниuk_UA
dc.subjectтеплоізольована колонкаuk_UA
dc.subjectелектродвигунuk_UA
dc.subjectенергетична установкаuk_UA
dc.subjectнасосuk_UA
dc.titleСтаціонарна установка для прогрівання систем тепловозів та дизель - поїздівuk_UA
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
patent107584.pdf420.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.