Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6780
Назва: Оцінка впливу маркетингових інструментів на управління конкурентоспроможністю автотранспортного підприємства
Інші назви: Оценка влияния маркетинговых инструментов на управление конкурентоспособностью автотранспортного предприятия
The estimation of marketing instruments influence on automobile enterprise competitiveness management
Автори: Пономарьова, Наталія Миколаївна
Пономарёва, Н. Н.
Ponomaryova, N.M.
Ключові слова: конкурентоспроможність
маркетинг
інтегрована маркетингова стратегія
конкурентна позиція
ефективність функціонування
конкурентоспособность
маркетинг
интегрированная маркетинговая стратегия
конкурентная позиция
эффективность функционирования
competitiveness
marketing
integrated marketing strategy
competitive position
effective functioning
Дата публікації: 2008
Видавництво: Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Бібліографічний опис: Пономарьова Н. М. Оцінка впливу маркетингових інструментів на управління конкурентоспроможністю автотранспортного підприємства : автореф. дис. ...канд. екон. наук : 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / Наталія Миколаївна Пономарьова ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Харків, 2008. - 24 с.
Короткий огляд (реферат): UA: Дисертацію присвячено актуальним проблемам оцінки конкурентоспроможності автотранспортного підприємства, важливості визначення стійкості підприємства на ринку та інтеграції елементів теорії конкуренції з маркетинговим інструментарієм. В роботі досліджено теоретичні аспекти конкурентоспроможності та опрацьовано питання управління конкурентоспроможністю підприємств на основі маркетингу. Проведено аналіз існуючих підходів щодо оцінки конкурентоспроможності підприємства та обґрунтовано необхідність використання при розрахунку цього показника низки чинників, що характерні саме для галузі функціонування підприємства. На основі проведеного дослідження запропоновано методичний підхід до визначення ефективності функціонування автотранспортного підприємства, що оснований на використанні показника ефективності функціонування автотранспортного підприємства (EFTF). У рамках визначення EFTF запропоновано підхід до визначення конкурентної позиції підприємства на ринку (цільового сегмента), який інтегрує специфічні особливості функціонування автотранспортного підприємства. RU: Диссертация посвящена актуальным проблемам оценки конкурентоспособности автотранспортного предприятия, важности определения стойкости предприятия на рынке и интеграции элементов теории конкуренции с маркетинговым инструментарием. Сегодня недостаточно изученным остается ряд проблем, которые связаны с разработкой маркетинговой стратегии, направленной на усиление конкурентных позиций автотранспортного предприятия. Результатом несовершенной маркетинговой деятельности является рефлективное развитие производства, которое приводит к усилению нестабильного экономического положения в автотранспортной сфере. В работе уточнено определение категории «маркетинговая стратегия» и выделено понятие интегрированной маркетинговой стратегии как важного элемента общей стратегии деятельности при внедрении на автотранспортном предприятии основ концепции маркетинга и представлено её определение. Кроме того, проведено обобщение основных элементов интегрированной маркетинговой стратегии и приведена схема её формирования. Следует отметить, что с целью достижения всеобщей эффективности маркетинговой деятельности автотранспортному предприятию необходимо разрабатывать определенную последовательность действий, которые направлены на достижение установленной цели и имеют форму организационно-экономического механизма стратегической маркетинговой деятельности. В диссертационной работе проведено исследование теоретических аспектов конкурентоспособности и проработан вопрос управления конкурентоспособностью предприятий на основе маркетинга. Сегодня на этапе дальнейшего развития глобализации все большее значение приобретают современные подходы к усилению конкурентных позиций предприятий различных сфер деятельности, в частности автомобильного транспорта. Сегодня одной из важнейших задач функционирования автотранспортных предприятий является поиск новых подходов к повышению и последующему укреплению своих конкурентных позиций. Также, рассмотрен четырехуровневая понятийная цепочка: «конкуренция» - «конкурентоспособность» - «конкурентное преимущество» - «конкурентная позиция». EN: The dissertation is devoted to urgent problems of automobile enterprise competitiveness estimation, also the dissertation is devoted to importance of enterprise stable functioning on the market and integration of competitiveness theory’s elements with marketing instruments. In the dissertation the research of competitiveness theoretical aspects have been done. Also in the dissertation the question of competitiveness management of enterprise on the basis of marketing have been done. The analysis of existing approaches of enterprise competitiveness estimation have been conducted. The necessity of using during this index estimation the number of factors which are characteristic for enterprise functioning field have been grounded. On the basis of the results obtained there have been offered a methodological approach to determination of transport enterprise effective functioning (EFTF). Within the framework of EFTF estimation the approach to determination of enterprise competitive position in the market (purpose segment) have been offered. This approach consolidates the specific features of transport enterprise functioning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6780
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aref_Ponomaryova.pdf577.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.