Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6840
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНаржний, Віталій Васильович-
dc.contributor.authorГоловко, Олександра Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-05-21T07:56:29Z-
dc.date.available2021-05-21T07:56:29Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationНарожний В. В. Сучасні ПЕОМ : апаратне та програмне забезпечення : курс лекцій. Частина 1 / В. В. Нарожний, О. В. Головко. - Харків : УкрДАЗТ, 2013. - 95 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6840-
dc.description.abstractУ курсі лекцій викладено теоретичні відомості зі схемотехніки, архітектури, будови та функціонування сучасних обчислювальних систем. Для поліпшення якості знань наведено ряд прикладів мовою програмування Assembler, що дозволяють поглянути на будову та функціонування сучасних обчислювальних систем з максимально глибоким дослідженням. Курс лекцій призначений для студентів, що навчаються за спеціальностями 092507 «Спеціалізовані комп’ютерні системи», 091503 «Комп'ютерні інформаційно-управляючі системи», спеціалізаціями експлуатаційної спрямованості в рамках цих спеціальностей, а також для інших спеціальностей відповідних напрямків навчання. Курс лекцій містить лекційний та додатковий довідковий матеріал з дисциплін «Мікропроцесорна техніка», «Комп’ютерна схемотехніка», «Архітектура персонального комп’ютера» та «Периферійні пристрої обчислювальної техніки». Курс лекцій може застосовуватись також при виконанні курсових проектів і робіт, розрахунково-графічних робіт, розділів дипломних проектів, присвячених обчислювальній техніці.uk_UA
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.titleСучасні ПЕОМ : апаратне та програмне забезпечення. Частина 1uk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Конспект лекцій.pdf983.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.