Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6851
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Матяш, Віктор Олександрович | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-21T09:15:28Z | - |
dc.date.available | 2021-05-21T09:15:28Z | - |
dc.date.issued | 2000 | - |
dc.identifier.citation | Матяш В. О. Вдосконалення методики організації та визначення дислокації пунктів комплексного діагностування магістральних тепловозів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 - рухомий склад залізниць та тяга поїздів / Віктор Олександрович Матяш ; Харків. держ. акад. залізн. трансп. - Харків, 2000. - 15 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6851 | - |
dc.description.abstract | Основні задачі технічного обслуговування та ремонту тягового рухомого складу (ТРС) полягають у науковому обгрунтуванні термінів їхного проведення, визначення обсягів робіт і організації виконання. При цьому повинні враховуватися індивідуальні властивості кожного локомотива, що викликає необхідність підвищення якості інформації про його технічний стан. Виникає цілий ряд задач керування в умовах непевності і неповної інформації, а також необхідність створення моделей керування станом ТРС в експлуатації. Це утруднено тим, що зв'язок між причинами несправностей, що з'являються, контрольованими параметрами і характеристиками працездатності не є “у чистому виді” детермінованим або стохастичним. Для керування організацією технічного обслуговування тепловозів необхідно створення моделей їхного функціонування в експлуатації. Організація техобслуговування тепловозів повинна розглядатися як елемент керування технічним станом, а її удосконалення полягати у поліпшенні математичного, інформаційного, технічного й організаційного забезпечення. У такій постановці питання організації техобслуговування тепловозів не розглядалися, що не дозволяло досягати очікуваної ефективності від впровадження окремих заходів. Концепцією реструктуризації на залізничному транспорті України в локомотивному господарстві передбачена передислокація локомотивного парка, коригування його потреби і спеціалізація ремонтної бази. Крім того, вважається доцільним поступовий перехід від ремонтів по термінам служби на ремонт по фактичному стану з використанням автоматизованих систем керування, розробкою й удосконаленням сучасних засобів технічного діагностування. Оскільки на найближчі 5-10 років перевезення будуть забезпечуватися існуючим ТРС (зокрема магістральними тепловозами) то виникає потреба продовження їхнього ресурсу в експлуатації і як самостійна науково-технічна задача - вдосконалення методики організації роботи та оптимізація дислокації пунктів комплексного діагностування (ПКД) магістральних тепловозів. | uk_UA |
dc.title | Вдосконалення методики організації та визначення дислокації пунктів комплексного діагностування магістральних тепловозів | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
Appears in Collections: | 2000 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
aref_Матяш.pdf | 772.11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.