Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6851
Назва: Вдосконалення методики організації та визначення дислокації пунктів комплексного діагностування магістральних тепловозів
Автори: Матяш, Віктор Олександрович
Дата публікації: 2000
Бібліографічний опис: Матяш В. О. Вдосконалення методики організації та визначення дислокації пунктів комплексного діагностування магістральних тепловозів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 - рухомий склад залізниць та тяга поїздів / Віктор Олександрович Матяш ; Харків. держ. акад. залізн. трансп. - Харків, 2000. - 15 с.
Короткий огляд (реферат): Основні задачі технічного обслуговування та ремонту тягового рухомого складу (ТРС) полягають у науковому обгрунтуванні термінів їхного проведення, визначення обсягів робіт і організації виконання. При цьому повинні враховуватися індивідуальні властивості кожного локомотива, що викликає необхідність підвищення якості інформації про його технічний стан. Виникає цілий ряд задач керування в умовах непевності і неповної інформації, а також необхідність створення моделей керування станом ТРС в експлуатації. Це утруднено тим, що зв'язок між причинами несправностей, що з'являються, контрольованими параметрами і характеристиками працездатності не є “у чистому виді” детермінованим або стохастичним. Для керування організацією технічного обслуговування тепловозів необхідно створення моделей їхного функціонування в експлуатації. Організація техобслуговування тепловозів повинна розглядатися як елемент керування технічним станом, а її удосконалення полягати у поліпшенні математичного, інформаційного, технічного й організаційного забезпечення. У такій постановці питання організації техобслуговування тепловозів не розглядалися, що не дозволяло досягати очікуваної ефективності від впровадження окремих заходів. Концепцією реструктуризації на залізничному транспорті України в локомотивному господарстві передбачена передислокація локомотивного парка, коригування його потреби і спеціалізація ремонтної бази. Крім того, вважається доцільним поступовий перехід від ремонтів по термінам служби на ремонт по фактичному стану з використанням автоматизованих систем керування, розробкою й удосконаленням сучасних засобів технічного діагностування. Оскільки на найближчі 5-10 років перевезення будуть забезпечуватися існуючим ТРС (зокрема магістральними тепловозами) то виникає потреба продовження їхнього ресурсу в експлуатації і як самостійна науково-технічна задача - вдосконалення методики організації роботи та оптимізація дислокації пунктів комплексного діагностування (ПКД) магістральних тепловозів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6851
Розташовується у зібраннях:2000

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aref_Матяш.pdf772.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.