Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6851
Назва: | Вдосконалення методики організації та визначення дислокації пунктів комплексного діагностування магістральних тепловозів |
Автори: | Матяш, Віктор Олександрович |
Дата публікації: | 2000 |
Бібліографічний опис: | Матяш В. О. Вдосконалення методики організації та визначення дислокації пунктів комплексного діагностування магістральних тепловозів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 - рухомий склад залізниць та тяга поїздів / Віктор Олександрович Матяш ; Харків. держ. акад. залізн. трансп. - Харків, 2000. - 15 с. |
Короткий огляд (реферат): | Основні задачі технічного обслуговування та ремонту тягового рухомого складу (ТРС) полягають у науковому обгрунтуванні термінів їхного проведення, визначення обсягів робіт і організації виконання. При цьому повинні враховуватися індивідуальні властивості кожного локомотива, що викликає необхідність підвищення якості інформації про його технічний стан. Виникає цілий ряд задач керування в умовах непевності і неповної інформації, а також необхідність створення моделей керування станом ТРС в експлуатації. Це утруднено тим, що зв'язок між причинами несправностей, що з'являються, контрольованими параметрами і характеристиками працездатності не є “у чистому виді” детермінованим або стохастичним. Для керування організацією технічного обслуговування тепловозів необхідно створення моделей їхного функціонування в експлуатації. Організація техобслуговування тепловозів повинна розглядатися як елемент керування технічним станом, а її удосконалення полягати у поліпшенні математичного, інформаційного, технічного й організаційного забезпечення. У такій постановці питання організації техобслуговування тепловозів не розглядалися, що не дозволяло досягати очікуваної ефективності від впровадження окремих заходів. Концепцією реструктуризації на залізничному транспорті України в локомотивному господарстві передбачена передислокація локомотивного парка, коригування його потреби і спеціалізація ремонтної бази. Крім того, вважається доцільним поступовий перехід від ремонтів по термінам служби на ремонт по фактичному стану з використанням автоматизованих систем керування, розробкою й удосконаленням сучасних засобів технічного діагностування. Оскільки на найближчі 5-10 років перевезення будуть забезпечуватися існуючим ТРС (зокрема магістральними тепловозами) то виникає потреба продовження їхнього ресурсу в експлуатації і як самостійна науково-технічна задача - вдосконалення методики організації роботи та оптимізація дислокації пунктів комплексного діагностування (ПКД) магістральних тепловозів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6851 |
Розташовується у зібраннях: | 2000 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
aref_Матяш.pdf | 772.11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.