???jsp.display-item.identifier???
http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6865
???metadata.dc.title???: | Удосконалення тягових характеристик локомотивів шляхом підвищення коефіцієнта використання зчіпної маси |
???metadata.dc.title.alternative???: | Increase of locomotives traction properties by increase operating ratio of coupling weight |
???metadata.dc.contributor.*???: | Горобченко, Олександр Миколайович Gorobchenko, A. N. |
???metadata.dc.subject???: | локомотив струморозподілення тяговий двигун коефіцієнт використання зчіпної ваги вісь, що лімітує сила тяги the locomotive a current distribution a traction motor a use factor of the coupling weight a limiting axis a hauling capacity |
???metadata.dc.date.issued???: | 2007 |
???metadata.dc.publisher???: | Українська державна академія залізничного транспорту |
???metadata.dc.identifier.citation???: | Горобченко, О. М. Удосконалення тягових характеристик локомотивів шляхом підвищення коефіцієнта використання зчіпної маси : дис. ...канд. техн. наук : 05.22.07 - рухомий склад залізниць та тяга поїздів / О. М. Горобченко ; наук. керівник Колесник І. К. ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Харків, 2007. - 190 с. - Бібліогр. : с. 174-182. |
???metadata.dc.description.abstract???: | UA: Дисертація присвячена науково-прикладній задачі підвищення рівня використання тягових властивостей локомотивів. В результаті досліджень стану і використання технічних засобів по підвищенню тягових якостей локомотивів шляхом усунення нерівномірності струморозподілення в силовому колі і ступеня використання зчіпної маси локомотивами, що експлуатуються встановлено, що існуючі технічні засоби працюють на низькому рівні і не мають очікуваної ефективності у процесі експлуатації. Для підвищення ефективності використання локомотивів пропонується новий спосіб регулювання тягових електродвигунів відповідно до виведеного характеру регулювання струму навантаження; пропонується новий спосіб розташування колісно-моторних блоків під локомотивом, що дає можливість реалізувати додаткове тягове зусилля. Розроблена математична модель силового кола локомотива дозволила провести експерименти по підвищенню ефективності використання локомотивів запропонованими способами. Дослідження локомотивів, що експлуатуються, з перестановкою колісно-моторних блоків за розробленим способом підтвердили правильність зроблених теоретичних висновків. |
???metadata.dc.identifier.uri???: | http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6865 |
???org.dspace.app.webui.jsptag.ItemTag.appears??? | 2007 |
???org.dspace.app.webui.jsptag.ItemTag.files???
???org.dspace.app.webui.jsptag.ItemTag.file??? | ???org.dspace.app.webui.jsptag.ItemTag.description??? | ???org.dspace.app.webui.jsptag.ItemTag.filesize??? | ???org.dspace.app.webui.jsptag.ItemTag.fileformat??? | |
---|---|---|---|---|
dis_Gorobchenko.pdf | 529.55 kB | Adobe PDF | ???org.dspace.app.webui.jsptag.ItemTag.view??? |
???jsp.display-item.copyright???