Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6873
Назва: Формування тарифів на автотранспортні вантажні перевезення
Інші назви: Tariffs formation for motor freight transportation
Автори: Тохтар, Тетяна Георгіївна
Tokhtar, T.G.
Ключові слова: ціна
тариф
економічна цінність
споживча цінність
тип ринку
методичний підхід
price
tariff
economic value
consumer value
market type
methodic approach
Дата публікації: 2008
Видавництво: Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Бібліографічний опис: Тохтар Т. Г. Формування тарифів на автотранспортні вантажні перевезення : дис. ...канд. екон. наук : 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / Тетяна Георгіївна Тохтар ; наук. керівник Шинкаренко В. Г. ; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Харків, 2008. - 181 с. - Бібліогр. : с. 168-181.
Короткий огляд (реферат): UA: Тохтар Т.Г. Формування тарифів на автотранспортні вантажні перевезення. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). Харківський національний автомобільно-дорожній університет, Харків, 2008. У дисертації розкрито сутність і зміст категорій і понять щодо ціноутворення на автомобільному транспорті. Обґрунтовано модель визначення ціни автотранспортної послуги, яка дозволяє послідовно побудувати основні етапи процесу ціноутворення з врахуванням типу ринку, встановленням співвідношення витрат підприємства й сприйманої споживачами цінності. Для ідентифікації типу ринку автотранспортних послуг удосконалено перелік характерних ознак, що дає можливість його кількісного визначення. За допомогою діаграми Чекановського розроблено методичні засади багатовимірної класифікації типів ринку за їх ознаками, які дають змогу встановити тип ринкової структури кожного сегменту ринку. Запропоновано методичні основи визначення сприйманої споживачами економічної та споживчої цінності автотранспортної послуги, які дозволяють визначити сприймані споживачами якісні характеристики послуги, враховувати їх співвідношення з рівнем цін конкурентів, а також тип ринкової структури. На підставі маркетингового підходу розроблено методичний підхід до визначення ціни автотранспортної послуги в ринкових умовах, який передбачає співвідношення сприйманої споживачами цінності послуги і типу ринку. EN: Tokhtar T.G. Tariffs formation for motor freight transportation. – Manuscript. Dissertation for obtaining scientific degree of the candidate of economic science in the speciality 08.00.04 – Economics, Organization and Enterprises management (according to the types of economic activity). Kharkiv National Automobile and Highway University, Kharkiv, 2008. The dissertation discloses the matter and the substance of the categories and the concepts related to motor transport price formation. A pricing model for motor transport services has been substantiated. The model allows to build the main stages of pricing process sequentially taking into account market type, while establishing the ratio between enterprise expenses and value perceived by consumers. The list of the characteristics for motor transport market type identification has been improved thus allowing its quantitative determination. With the help of Chekanovskuy’s diagram methodical principles of multidimensional classification of market type according to its characteristics have been developed. These methodical principles enable to determine market structure type of each market segment. A methodical basis for determination of motor transport service economic and consumer value perceived by consumers is suggested. The basis allows to identify service qualitative characteristics perceived by consumers, to consider their correlation with competitors price level and market structure type. Based on market approach a methodical approach for determining motor transport service price in the market conditions has been developed. This approach provides for the ratio between service value perceived by consumers and market type.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6873
Розташовується у зібраннях:2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dis_Tokhtar.pdf482.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.