Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6898
Назва: Формування стратегії підприємства на основі пріоритетів розвитку
Інші назви: Formation of strategy of the enterprise on the basis of priorities of development
Автори: Таряник, Олена Михайлівна
Taryanik, E. M.
Ключові слова: стратегічне управління
процес формування стратегії підприємства
стратегічні пріоритети
стратегічні інтереси
стратегічні можливості
внутрішній потенціал
зовнішнє середовище
матриця стратегічних пріоритетів
strategic management
process of formation of strategy of the enterprise
strategic priorities
strategic interests
strategic opportunities
internal potential
an environment
a matrix of strategic priorities
Дата публікації: 2004
Видавництво: Харківський державний технічний університет будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Таряник О. М. Формування стратегії підприємства на основі пріоритетів розвитку : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.06.01 - економіка, організація і управління підприємствами / Олена Михайлівна Таряник ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Харків, 2004. - 20 с.
Короткий огляд (реферат): UA: Дисертацію присвячено теоретичному обґрунтуванню і практичному вирішенню актуального науково-практичного завдання формування стратегії підприємства на основі пріоритетів розвитку. Розроблено методику визначення інтегральних показників внутрішніх можливостей і сукупного впливу факторів зовнішнього середовища підприємства. Уточнено склад факторів для класифікації стратегій підприємства. Удосконалено методичний підхід до аналізу внутрішнього потенціалу діяльності підприємств. Розроблено класифікацію стратегій підприємств за приналежністю їх стратегічних інтересів і можливостей до галузевого, регіонального або комбінованого типів. Удосконалено методичний підхід до визначення факторів внутрішніх можливостей підприємства і його зовнішнього середовища, які мають найбільший вплив на вибір стратегічних пріоритетів. Удосконалено процес формування стратегії розвитку підприємства шляхом включення етапів аналізу стратегічних інтересів і можливостей підприємства і вибору його стратегічних пріоритетів.
EN: The dissertation is devoted to theoretical generalization and the practical decision of an actual scientific - practical task of formation of strategy of the enterprise on the basis of priorities of development. Methodical approaches to definition of factors of internal opportunities and an environment which carry out the greatest influence on a choice of strategic priorities and integrated parameters of internal opportunities and cumulative influence of factors. Process of formation of strategy of development of the enterprise is developed by inclusion in it of analysis stages of strategic interests and opportunities of the enterprise and a choice of strategic priorities. Have received the further development methodical bases of classification of strategy of the enterprise and hierarchy of levels of strategy by criteria of a belonging of their strategic interests and opportunities to branch, regional or combined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/6898
Розташовується у зібраннях:2004

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aref_Taryanik.pdf581.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.